همشهری آنلاین: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تشریح اهداف دشمن برای امنیتی کردن فضای کشور بعد از برگزاری انتخابات، گفت: جابجایی مدیران اجرایی در آستانه انتخابات مجلس حساسیت‌زا است از این رو شائبه دخالت دولت در این رقابت بزرگ سیاسی قوت می‌گیرد.

حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره هشدار تغییر مدیران اجرایی در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: در طول سی و سه عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی عُرف نبود که بعد از نام نویسی نامزد‌ها و بررسی تأیید صلاحیت آن‌ها، جابجایی در جایگاه مسئولان دولتی بویژه وزارت کشور انجام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اعلام بی‌طرفی دولت در برگزاری انتخابات مجلس نهم، افزود: اگر مسئولان حاضر در ستاد انتخابات کشور، استانداران، فرمانداران و بخش داران نزدیک انتخابات تعویض شوند، شائبه دخالت دولت در این رقابت بزرگ سیاسی قوت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جابجایی مدیران اجرایی در آستانه انتخابات مجلس حساسیت‌زا است، افزود: وقتی دولت، قاطع می‌گوید فقط مجری انتخابات است و دخالتی در جهت گیری‌های سیاسی نمی‌کند، باید تمهیداتی بیاندیشد تا در مظان اتهام قرار نگیرد و دامن خود را از اتهامات احتمالی پاک کند.

شبهه افکنی در برگزاری سالم انتخابات، هدف اصلی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، هدف دشمنان انقلاب و نظام را شبهه افکنی در برگزاری سالم انتخابات خواند و تصریح کرد: ‌ فتنه گران، جریان انحرافی و مفسدان اقتصادی همراه با نظام سلطه می‌خواهند علاوه بر امنیتی کردن فضای رقابت سیاسی پیش رو، برای رسانه‌های غربی خوراک تبلیغاتی تهیه کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، توطئه دشمن برای ایجاد فضای امنیتی بعد از انتخابات مجلس را چند لایه خواند و ادامه داد: ‌ آن‌ها نخست می‌خواهند حضور مردم در پای صندوق‌های پایین باشد اما اگر اقدامات آن‌ها در این مرحله بی‌نتیجه بود؛ با تشدید اختلافات سیاسی و غبارآلود کردن فضا می‌کوشند نتیجه شمارش آراء را زیر سئوال ببرند تا در کشور آشوب بر‌پا کنند، با این تفاسیر دولت نباید در آستانه انتخابات کاری انجام دهد که از آن شائبه دخالت در رقابت‌های سیاسی برداشت شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم صبح دیروز (یکشنبه ۱۸ دی) پس از گشایش نمایشگاه «نگاهی به فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در مجلس شورای اسلامی»، با تشریح آثار منفی جابه‌جایی و تغییر بخش‌داران یا فرمانداران در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم گفت: تغییر مدیران اجرایی در آستانه انتخابات سوءتفاهم یا مناقشه ایجاد می‌کند.

 

کد خبر 156656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز