همشهری‌آنلاین: نماینده مردم ارومیه ‌احراز نشدن صلاحیتش از سوی هیات اجرایی را تأیید و اسامی چند تن از نمایندگانی که رد صلاحیت شده‌اند را اعلام کرد.

نادر قاضی پور

نادر قاضی‌پور گفت: بنده همراه با عباس‌پور، کاتوزیان، جعفرزاده، علیخانی، محجوب، مطهری تهران، دلخوش، قنبری، مطورزاده و عباسعلی نورا‌ از سوی هیئت‌های اجرایی برای انتخابات آتی رد صلاحیت شده‌ایم.

وی به بیان اینکه طبق شنیده‌ها حداقل 50 نماینده فعلی از سوی هیئت‌های اجرایی برای انتخابات آتی رد صلاحیت شده‌اند، گفت: ‌بنده اطلاعی از چرایی رد صلاحیتم ندارم اما قصد دارم اعتراض خود را از طریق قانونی پیگیری کنم. حتی اگر اعتراض بنده نتیجه مثبت نداشته باشد و شورای نگهبان نیز در نظر هیئت‌های اجرایی صحه بگذارد، هیچ خدشه‌ای در سربازی امثال بنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌وجود نخواهد آمد.

قاضی‌پور به فارس گفت: ما خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانیم و از این رو به هر نظر و تصمیمی که قانون درباره ما بگیرد، پایبند خواهیم بود و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد دشمنان خبیث اسلامی و رسانه‌های نظام سلطه از جمله شبکه بی‌بی‌سی رسانه رژیم سلطنتی انگلیس از این موضوع سوء‌استفاده کند.

بر اساس این گزارش نمایندگانی که رد صلاحیت آنها از سوی هیئت‌های اجرایی رد شده و یا احراز نشده است، می‌تواند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کند.

کد خبر 156838
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز