همشهری آنلاین: رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور از اعزام 31 هزار نفر از دانشگاهیان کشور به عمره مفرده خبر داد.

حج

 

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی در همایش عمره دانشگاهیان استان کرمان، با بیان اینکه این تعداد از دانشگاهیان تا پایان امسال یا سال آینده در قالب بیش از 250 کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار کرد: عمره گزاران دانشگاهی از 13 ایستگاه پروازی در استان‌های مختلف، اعزام می‌شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور با اشاره به تاریخچه عمره دانشگاهی، با بیان اینکه ستاد عمره دانشگاهیان کشور از سال 1375 و با اعزام یک کاروان به سرزمین وحی از دانشگاه تهران آغاز شد، تصریح کرد: دانشگاهیان عمره گزار بدون این که در فهرست انتظار باشند، راهی سرزمین وحی می شوند و این از ویژگی‌های آسان بودن عمره دانشجویی است.

وی اظهار کرد: تلاش شده است با همکاری بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی، عمره دانشگاهیان در مقایسه با عمره سایر قشرهای جامعه ارزان تر باشد.

حجت‌االسلام فقیهی افزود: برای ارتقای سطح معنوی و آگاهی عمره گزاران، بسته‌های فرهنگی در سه مرحله قبل، حین و بعد از عمره مفرده به دانشگاهیان اعطاء می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی ویژه عمره گزاران دانشگاهی با همکاری بعثه رهبر معظم انقلاب در دست انجام است، اظهار کرد: دانشگاهیان به ویژه دانشجویان باید قدردان این سفر معنوی باشند، زیرا از بین چهار میلیون دانشجوی مشغول به تحصیل، به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

رییس ستاد عمره دانشگاهیان کشور بر لزوم بهره‌گیری کامل از این سفر معنوی تأکید و خاطرنشان کرد: دانشگاهیان برای بهره گیری بهینه از این سفر از اکنون باید خود را آماده کنند.


 

کد خبر 157254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز