همشهری آنلاین: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تحقق اهداف آیت الله مهدوی کنی را وظیفه اصولگرایان دانست و گفت: حالا که آیت الله مهدوی کنی برای وحدت اصولگرایان با آرم و تابلو مشخصی به انتخابات ورود پیدا کرده اند، کسانی که معتقد به این نشان مشخص هستند فقط باید در لیست مورد تأیید وی قرار داشته باشند.

بنایی

علی بنایی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این که اصولگرایان باید مانع از سوء استفاده نام خود و قرار گرفتن در لیست احتمالی دوم باشند، افزود: جبهه متحد باید احساس وظیفه کند و بداند که مجلس نهم باید با اصولگرایان معتدل و معتقد به راهبردهای مقام معظم رهبری تشکیل شود.

وی با طرح این موضوع که یکی از خصوصیات هر انتخاباتی شفافیت است، تصریح کرد: شفافیت به معنای مواضع صریح و آشکار نامزد انتخابات است به طوری که مردم در انتخابات دچار تشویش و نگرانی نشوند و بدانند که با رأی به هر نامزد انتخابات به کدام تفکر رأی داده اند.

بنایی با بیان اینکه مواضع دوگانه یک سیاستمدار قضاوت درست را از مردم می گیرد، گفت: اگر من عضو جبهه متحد هستم و مشی سیاسی آیت اله مهدوی کنی را می پسندم و با جبهه متحد کار می کنم پسندیده نیست که مواضع دیگری داشته باشم به عبارت دیگر مردم دوست دارند به کسانی رأی دهند که موضع سیاسی شفاف و مستقلی از خود نشان می دهند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس هشتم، ادامه داد: قرار گرفتن در دو لیست احتمالی اصولگرایان، آدرس غلط به مردم دادن است و همه تلاش های آیت الله مهدوی کنی برای وحدت اصولگرایان را از بین خواهد برد.

بنایی با اعتقاد به این که ورود آیت الله مهدوی کنی به انتخابات ، نشان از ظرفیت سیاسی بالای وی دارد، افزود: مردم ایران نقطه نظرات امام خمینی(ره) در مورد ایشان را شنیده اند و جایگاه ایشان را نزد رهبری هم می دادند. تجربه 60 ساله سیاسی، زندان، تبعید و... از وی چهره ای ساخته که به دنبال منافع شخصی نیست. در این شرایط ضرورت دارد که اصولگرایان زیر چتر حمایتی وی حرکت کنند.

کد خبر 157262
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز