چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 در ساعت 24 روز چهارشنبه 5 بهمن پایان می‌یابد و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.

آزمون

حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده برای ثبت نام داوطلبان در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91، مهلت ثبت نام امروز 5 بهمن پایان می پذیرد.

وی افزود: تا ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 5 بهمن، 148 هزار و 328 نفر در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 ثبت نام کرده اند.

توکلی یادآور شد: به داوطلبانی که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده اند توصیه می شود در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و پس از مطالعه و پرینت دفترچه و آماده کردن اطلاعات و تکمیل فرم پیش نویس تقاضانامه و مطمئن شدن از اطلاعات مندرج در آن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام، اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبان که در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 ثبت نام کرده اند از روز دوشنبه 10 بهمن تا روز چهارشنبه 12 بهمن به منظور مشاهده و کنترل اطلاعات مندرج و ودر صورت لزوم برای ویرایش اطلاعات بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با درج کد رهگیری خود که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند، اطلاعات را کنترل یا ویرایش کنند.

 داوطلبان می توانند با ورود به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه علاوه بر خریداری کارت اعتباری ثبت‌نام در این آزمون ثبت نام کنند. هزینه ثبت نام در این دوره از آزمون 232 هزار و 500 ریال (معادل 23 هزار و 250 تومان) است. وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی صرفاً به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

آزمون در 285 کد رشته امتحانی در گروه های علوم انسانی، علوم پایه، علوم فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، علوم پزشکی، دامپزشکی، زبان و تربیت بدنی و علوم ورزشی در روز 25 فروردین ماه 91 برگزار می شود.

 

 

کد خبر 158235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز