مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

گروه شهری: کار ساخت رود دره وردآورد با محوریت پرداختن به ورزش‌های آبی و آب درمانی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

به گفته حسین مرادی، شهردار منطقه22 پروژه تفریحی گردشگری روددره وردآورد با توجه به سلامت آب این روددره به‌دلیل تعداد کم روستاهای واقع در بالادست، اختصاص به ورزش‌های آبی و آب‌درمانی با محوریت سلامت خواهد داشت که به همین دلیل فضایی متفاوت با دیگر روددره‌های موجود در پایتخت دارد.شهردار منطقه22 اظهار داشت: روددره وردآورد به طول 5کیلومتر و با وسعت حدود 150هکتار در غرب مجموعه بزرگ و فراملی هزار و یک شهر واقع شده است.

وی گفت: 2روددره از 7روددره موجود در پایتخت در محدوده منطقه22 واقع شده است، این پروژه با محورقراردادن برنامه‌ها و امکانات تفریحی ورزشی و سرگرمی، مجموعه مدیکال ورزشی مناسبی برای شهروندان تهرانی خواهد بود. علاوه براین پروژه بزرگ، ساماندهی روددره کن نیز به‌عنوان کاری مشترک با همکاری مناطق 5 و 22 در جریان است و فاز اول آن با احداث یکسری امکانات تفریحی و گردشگری به همراه2.5 کیلومتر مسیر درشکه، پیست دوچرخه و پیاده‌راه سلامت تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه22 یکی از مهم‌ترین بخش‌های فاز دوم این پروژه بزرگ گردشگری نیز شامل برکه و حوضچه‌ای برای پرداختن به ورزش‌های آبی است که عملیات احداث آن در جریان است و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تفریحی و ورزشی منطقه22، خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 158332
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز