همشهری‌آنلاین: دبیر ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی گفت: هم مجلس، هم دولت و هم قوه قضاییه در قضیه تکانه‌های اخیر بازار ارز و سکه که با جابجایی بیش از هزار میلیارد به نفع برخی اشخاص همراه بود مسئول هستند و دستگاه‌های امنیتی باید آن را بررسی کنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا زاکانی در نشست جبهه متحد اصواگرایان آذربایجان شرقی که پیش از ظهر جمعه در مسجد جامع تبریز برگزار شد با بیان اینکه هدف از تشکیل جبهه متحد اصولگرایی پیروزی یک جریان خاص در انتخابات نیست بلکه هدف پیروزی جبهه انقلاب است گفت: شرایط فعلی در کشور به گونه‌ای است که در یکی از حساس‌ترین بزنگاه‌های انقلاب قرار داریم و تصمیم گیری درست در این برهه از سوی نیروهای انقلابی نقش ویژه‌ای در سرنوشت آن دارد. مهمترین اظهارات زاکانی در جدول زیر آمده است: 

1

  • اگر مجلس اصلاح شود مطمئنا بسیاری از امور اصلاح می‌شود و این سخن رهبر معظم انقلاب است که حاکی از حساسیت جایگاه مجلس در اداره کشور دارد.

2

  • برخی با نام اصولگرایی در طول عمر انقلاب اسلامی کارهایی را انجام داده‌اند که با روح اصولگرایی سنخیت نداشت. این عده اکنون در قالب جریانات مقابل جبهه متحد اصولگرایی ایستاده و سعی در ضربه زدن به آن را دارند.

3

  • این افراد با سیاه‌نمایی وضع بازار و با ایجاد وضع اضطرار، گفتگو با آمریکا را پیش می‌کشند که کاملا اشتباه است.

4

  • هم مجلس، هم دولت و هم قوه قضاییه در قضیه تکانه‌های اخیر بازار ارز و سکه که با جابجایی بیش از هزار میلیارد به نفع برخی اشخاص همراه بود مسئول هستند و این جریان به حدی مشکوک است که دستگاه‌های امنیتی باید آن را بررسی کنند.

5

  • جریان اصلاحات می‌داند که در صورت حضور در انتخابات با تابلوی واحد برای همیشه می‌میرد از این رو با استفاده از اشخاص دست دوم سعی در حفظ ظاهر دارد اما در این بین اصولگرایان نباید با ساده انگاری و ایجاد جریان در داخل جبهه خود وحدت را به هم بزنند.

6

  • مقدمه اصلاح مجلس به عنوان ممتازترین نهاد کشوری این است تا مردم، افراد مناسب را برای تصاحب کرسی های مجلس روانه آن کنند تا با توسل به اسلام و داشته‌های ملی خود در کنار کارآمدی، مسیر مجلس را برای خدمت بیشتر به مردم تغییر دهند.

7

  • بر اساس نظرسنجی‌ها 55 درصد مردم آماده حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و ان شاء الله تا آغاز انتخابات این درصد نیز افزایش می‌یابد.

 (منبع: مهر)

کد خبر 158454
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز