همشهری‌آنلاین: مسئول کمیته اقشار جبهه متحداصولگرایان گفت: نظر شخصی من این است که در نهایت به دنبال تایید صلاحیت در یک مرحله و بعد از انتخابات جریان انحرافی و اصلاحات و برخی از نمایندگان ظاهرا مستقل جبهه مشترک و جدیدی را به وجود بیاورند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهمترین اظهارات اسماعیل کوثری نماینده اصولگرای تهران در مجلس در جدول زیر آمده است. 

1

  • انحراف هم دقیقا در راستای فتنه است. انحراف به ظاهر از دین و امام زمان(عج) دم میزند اما پشت پرده ارتباطاتی با بیگانگان دارد. از سویی برای فریب مردم خود را منتظران ظهور می دانند ولی در پشت پرده با عوامل بیگانه جلسه و قرار هایی می‌گذارند. این قابل قبول نیست.

2

  • جبهه متحد اصولگرایان که بر اساس گفتمان امام و رهبری شکل گرفته است بر مرزبندی با این سه مورد، ساکتین فتنه، ساکتین انحراف و ساکتین فساد اصرار دارد.

3

  • جبهه اصولگرایان باید به صورتی منسجم و مقتدر در کنار هم قرار می‌گرفتند. متاسفانه در اثر اشتباهاتی نتوانستند انسجام خود را حفظ کنند و زمانی که این انسجام حفظ نشد باعث شد که افرادی از این اختلافات نفوذ کنند و بهره‌برداری‌هایی به نفع خود انجام دهند و نگذارند که مجلس یکپارچه باشد. آسیب‌های مجلس هشتم همه از جانب عدم اتحاد و عدم وحدت اصولگرایان بود.

4

  • برخی هستند که به ظاهر دم از اسلام و اصولگرایی بزنند اما زمانی که پای منافع شخصی و گروهی‌شان در میان باشد منافع نظام و منافع اصولی و ملی را فراموش می‌کنند. لذا، برخی از افراد اصولگرا بودند اما در بحث دانشگاه آزاد امتحان خوبی پس ندادند و حتی مُبَلِّغِ و میدان دار این موضوع بودند.

5

  • واقعیت این است که طبق آمار تا کنون 700 تا 1100 نفر از اصلاح‌طلبان آمده‌اند. البته چهره‌های شاخص و رادیکال نیامده‌اند. نمی‌توان گفت نیستند، مثل افرادی که هم اکنون در مجلس هستند. این طور است که افراد جوان‌تری آمده‌اند که تایید صلاحیت شوند، نظر شخصی من این است که در نهایت به دنبال تایید صلاحیت در یک مرحله و بعد از انتخابات جریان انحرافی و اصلاحات و برخی از نمایندگان ظاهرا مستقل جبهه مشترک و جدیدی را به وجود بیاورند.

6

  • رقابت اصولگرایان اشکالی به وجود نمی‌آورد اما زمانی که می‌بینیم، جریان انحرافی و اصلاحات آمده‌اند که مجلس را از نیروهای انقلاب بگیرند، اینجا اشکال دارد. رقابت بین اصولگرایان باعث تشتت آرا و ذهنیت بد بین مردم حزب‌الله به وجود می‌آورد و می‌گویند اینها نمی‌توانند یکدیگر را تحمل کنند چگونه می توانند در کنار دیگران بنشینند. همچنین ممکن است در اثر افشاگری‌های حین انتخابات و رقابت اختلافاتی پیش بیاید که باعث تقسیم آرا شود.

7

  • ما نمی‌توانیم بگوییم همه 100 هستند ما اَهَم فی الاَهَم می‌کنیم و بر اساس اصول کارها را دنبال می‌کنیم. ما اگر در مسائل اصولی اختلافی نداریم چرا وحدت نکنیم؟ از طرفی مردم هم بهتر می‌پذیرند. آنها با تفکر دیگری می آیند و مثل انحرافی تفکر را مطرح نمی‌کنند و این را میدانیم که دشمن حمایتشان می‌کند آن وقت ما به سر و کول هم بزنیم و آنها کار خودشان را بکنند؟ بنابراین، عقل سلیم هم می‌گوید کنار هم بنشینینم، روی اصول که هیچ مشکلی نداریم، در مسائل فرعی هم صحبت کنیم و مشکلات را حل و فصل کنیم.

8

  • همین چند روز پیش برای وحدت اصولگرایان صحبت کردم و خبرهای خوشی خواهد آمد.
کد خبر 158572
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز