همشهری آنلاین: رئیس هیات داوران جبهه متحد اصولگرایی مجلس شورای اسلامی به دنبال انتشار مطلبی توهین آمیز علیه این جبهه در روزنامه ایران گفت: توهین و تخریب خلاف تاکیدات رهبر انقلاب و خلاف شرع است، لذا قطعا بزرگان این اهانت های جریان انحرافی را پیگیری می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی اذعان داشت: آنچه توصیه آیات عظام مهدوی کنی، یزدی و همه دلسوزان نظام است، اینکه رقابت صحیح و سالم بوده و کاندیداها تنها به معرفی خود بپردازند نه تخریب دیگران.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: رقابت سالم باید جزو وظایف هر یک از جریانات اصولگرایی باشد و انحراف از این توصیه ها و تخریب اشخاص و گروه ها خلاف شرع ، قانون، عقل و نظر مقام معظم رهبری است. چه اینکه تخریب ها نتیجه معکوس داشته و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی همچنین گفت: تا کنون این فرضیه وجود داشت که ممکن است جریان انحرافی و جریان فتنه یکی باشند و با این اتفاقات تردیدها به یقین تبدیل شده و شبهاتی که وجود داشت رنگ حقیقت به خود می گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اذعان داشت: افرادی که چنین رفتارهای تخریب آمیزی را داشته اند، در مقابل نص صریح قانون ایستاده اند و با این اقدام خود فقط تردیدی که در ما بود و شبهه ای که احتمال همدستی و همراهی جریان فتنه و انحرافی را به حقیقت نزدیک کرد.

ابراهیمی با اشاره به عکس العمل جبهه متحد اصولگرایی به توهین صورت گرفته در روزنامه ایران گفت: این تخریب ها و توهین ها اگر از ناحیه اصولگرایان باشد، خود زنی است و اگر از سوی جریان انحرافی و فتنه باشد کاملا عادیست، چراکه طبیعت آنها این کار را ایجاب می کند. اما قطعا بزرگان همچون آیت اله مهدوی کنی وارد صحنه شده و در این باره اظهار نظر خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص تخریب آیت الله مهدوی کنی و ایجاد مرز حق و باطل از سوی جبهه پایداری گفت: جبهه متحد با محوریت جامعتین حرکت می کند و نمی تواند جامعتین را باطل دانست. ضمن اینکه اعضای جبهه متحد شامل جامعه مدرسین و روحانیت مبارز است که از پیش از انقلاب با حضور شخصیت های برتر انقلابی کشور تشکیل شده بودند.

این نماینده مجلس افزود: این دو تشکل همواره خدمات ارزشمندی ارائه کرده و مورد اعتماد امام و رهبر هستند. نباید این خدمات فراموش شود و نباید این منشور را باطل دانست. افرادی که این اقدامات و رفتارهای تخریبی را انجام می دهند، بدانند خلاف شرع و قانون عمل می کنند.

کد خبر 158637
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز