همشهری آنلاین: عضو هئیت رئیسه مجلس هشتم با تاکید بر این که اصولگرایان بالاخره باید تصمیم واحدی برای شکل حضور خود در این دوره از انتخابات بگیرند و در یک پایگاه جمع شوند، گفت: مردم منتظر انسجام اصولگرایان هستند.

احمد ناطق نوری نماینده نور و محمود آباد در مجلس هشتم در گفتگو با همشهری آنلاین با یادآوری فعالیت‌های آیت الله مهدوی کنی برای اتحاد و انسجام اصولگرایان افزود: حالا که جبهه متحدی در حال شکل گیری است، همه اصولگرایان باید همکاری کنند تا با حفظ وحدت و انسجام اصولگرایان ، وحدت جامعه حفظ شود و مردم تکلیف خود را بفهمند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس هشتم به انتشار بولتن تخریبی 80 صفحه ای علیه آیت الله مهدوی کنی و شخصیت‌های شاخص اصولگرا اشاره کرد و با طرح این سوال که این روزها علیه کدام چهره معتدل و وحدت سازی بولتن پخش نمی‌شود، گفت: گروهی که در جهت تخریب ساز و کار جبهه متحد عمل می‌کند به ضرر نظام کار می‌کند.

ناطق نوری با تاکید بر این این که جبهه متحد باید روی باورها و اعتقاداتش ایستادگی کند تا مانع تخریب خود توسط گروه مقابل شود گفت: بالاتر از حرف امام و رهبری چیزی وجود ندارد و هر دو بارها تاکید کرده‌اند در هر انتخاباتی، هر گروه و دسته‌ای که تهمت می‌زند و تخریب می‌کند فعل حرام انجام داده است.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف بین جبهه متحد و جبهه پایداری راه را برای مانور جریان انحرافی باز کند گفت: من تفاوتی بین پایداری با انحرافی‌ها نمی‌بینم.

کد خبر 158897
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز