جریان انحرافی در بخشی از فعالیت های انتخاباتی خود "میثاق نامه هایی" را آماده کرده تا بعد از تایید صلاحیت کاندیداها، با آنان وارد مذاکره شود و میثاق نامه را به امضای آنان برساند.

 در شرایطی که منتقدان جریان انحرافی آمار کاندیداهای این جریان در انتخابات مجلس نهم را چشمگیر و در راستای برنامه های مدون توصیف کرده اند، گزارش ها حاکی است که حلقه اصلی انحراف برای تایید صلاحیت باقیمانده نیروهایش لحظه شماری می کند. این جریان قصد دارد در آینده نزدیک، رسما وارد عرصه های رقابت های انتخاباتی شود و فضاسازی های تبلیغاتی را کلید بزند. در این راستا مقرر شد که حامی اصل یرهبر جریان انحرافی، اقدام به ایجاد یک موج تبلیغاتی کند تا زمینه برای سوار شدن جریان انحرافی بر آن و پیشبرد امور انتخابات فراهم شود.

خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه جوان آورده است: جریان مذکور در بخشی از فعالیت های انتخاباتی خود "میثاق نامه هایی" را هم آماده کرده تا بعد از تایید صلاحیت کاندیداها، با آنان وارد مذاکره شود و میثاق نامه را به امضای آنان برساند. شرط اعطای کمک های مالی به کاندیداها، هم امضای همین میثاق نامه است. نیروهای جریان انحرافی بعد از امضای این تعهد نامه کتبی، به صورت مرحله ای کمک های مالی جریان انحرافی را که گفته می شود برای هر نفر بیش از یک میلیارد تومان است، دریافت خواهند کرد.

 

کد خبر 158918
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز