همشهری‌آنلاین: در حالیکه دبیر جبهه متحد اصولگرایان تاکید می‌کند فهرست این جبهه هفته آینده نهایی می‌شود مسئول دیگری از این جبهه از نهایی شدن 12 نامزد جبهه متحد اصولگرایان در تهران خبر داد.

جبهه متحد اصولگرایان

به گزارش همشهری‌آنلاین، این روزها پیش‌بینی‌هایی درباره لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران در برخی محافل مطرح می‌شود اما دبیر اجرایی این جبهه تاکید می‌کند که این لیست هفته آینده نهایی می‌شود.

منوچهر متکی در حاشیه دومین همایش اصولگرایان استان یزد در مورد برنامه‌های جبهه متحد اصولگرایان پس از اعلام فهرست نهایی اظهار داشت: فهرست اصولگرایان در این انتخابات براساس نظرسنجی‌های مردمی تکمیل و نهایی می‌شود و پس از اعلام فهرست برنامه‌های اصلی ما آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون فهرست تهران در دست بررسی است و ظرف یک هفته آینده فهرست کاندیداهای جبهه متحد اصولگران در سراسر کشور نهایی می‌شود، افزود: پس از نهایی شدن فهرست، کاندیداها به همایشی در تهران دعوت می‌شوند و رئوس برنامه‌های جبهه متحد اصولگرایان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان نیز به فارس گفت: تاکنون بر اساس معیارها در مورد 12 نامزد تصمیم‌گیری شده است.

مجتبی توانگر با اشاره به برخی اخبار مبنی تنظیم سهمیه‌ای لیست جبهه متحد اصولگرایان، اظهار داشت: هیچ سهمیه‌ای برای هیچ گروه و فردی در جبهه متحد اصولگرایان مطرح نیست بلکه لیستی از اقشار اعم از روحانیون، بانوان و.. برای لیست مدنظر استکه بر این اساس تاکنون در مورد نامزدهای روحانی و بانوان فهرست جبهه متحداصولگرایان در تهران تصمیم گیری شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون در مورد 6 نامزد روحانی و 6 کاندیدای زن لیست جبهه متحد اصولگرایان بر اساس منشور اصولگرایی و سنجش های اجتماعی تصمیم گیری شده است.

توانگر درمورد خبرپراکنی برخی رسانه ها در مورد سهمیه بندی سیاسی در مورد فهرست اصولگرایان گفت: متاسفانه حجم تخریب و شایعه علیه جبهه متحد اصولگرایان بسیار سنگین و مشکوک است به طوری که گویی یک مرکز عملیات روانی صرفا برای تخریب جبهه متحد شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: البته جبهه متحد برای حفظ وحدت و همگرایی اصولگرایان و حفظ گفتمان انقلاب اسلامی بنایی برای پاسخگویی به این تخریب‌ها و شایعات را ندارد.

مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: آنچه در جبهه متحد در انتخاب نامزدها مهم تلقی می شود پایبندی به معیارهای اصولگرایی و مقبولیت است. افرادی که تاکنون در موردشان تصمیم گیری شده نامزدهایی هستند که تطبیق بالایی با معیارها و ملاک‌هایی چون ولایتمداری، تدین، تخصص و تجربه، کارآمدی،کلان نگری، تحول خواهی، عدالت‌خواهی، ساده زیستی، استکبار ستیزی، ضد فسادبودن، ضد انحراف بودن و فتنه ستیز بودن را دارند.

کد خبر 158965
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز