همشهری آنلاین: عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در خصوص اشتراک فهرست های اصولگرایان گفت: جبهه متحد به سمت وحدت حداکثری حرکت می کند و بر این اساس اگر سایر گروه های اصولگرا اسامی نامزدهای جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، منعی ندارد.

غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اسامی نامزدهای نمایندگی به صورت نهایی نزدیک شده اما بررسی ها هنوز ادامه دارد و به زودی فهرست جبهه متحد اصولگرایان اعلام خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که از وی پرسید نظر شما در خصوص اینکه گروه های مختلف اصولگرا اسم شما را به عنوان سرلیست در فهرست خود قرار دهند، چیست؟ گفت: اصولا جبهه متحد به سمت وحدت حداکثری حرکت می کند و بر این اساس اگر سایر گروه های اصولگرا اسامی نامزدهای جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، مانعی ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که از وی پرسید، به جز شما آیا شخص دیگری هم سرلیست فهرست جبهه متحد اصولگرایان خواهد بود؟ عنوان داشت: در خصوص سرلیستی جبهه متحد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

حدادعادل همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص مشترکات فهرست جبهه متحد و جبهه پایداری اظهار داشت: از لیست جبهه پایداری خبری ندارم، اما احتمال دارد که اسامی مشترک در لیست تهران و شهرستان های جبهه متحد و جبهه پایداری وجود داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معتقدیم باید یک فهرست داده شود اما اگر در نهایت این اتفاق نیفتاد هرچه اسامی مشترک بین دو لیست بیشتر باشد بهتر است.

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که از وی در خصوص اقدامات تخریبی برخی گروه ها بر علیه جبهه متحد که در روزهای اخیر صورت گرفت، پرسید؟ گفت: اقداماتی که بوی تخریب از آن به مشام برسد، خلاف است و آن را تأیید نمی کنیم و امیدواریم در آینده نیز شاهد این برخوردها نباشیم.

کد خبر 159064
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز