همشهری آنلاین: پیامک تخریبی یک نشریه که از سوی علی مطهری اظهاراتی را مطرح کرده بود ابتدا از سوی جبهه متحد تکذیب و سپس واکنش علی مطهری را موجب شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه تاکنون در مورد هیچ فردی به جز قشر روحانی و بانوان فهرست جبهه متحد، تصمیمی گرفته نشده است گفت: ادعای حضور آقای علی مطهری در فهرست نهایی جبهه متحد اصولگرایان صحت ندارد.

وی اضافه کرد: برخی پیامک‌های تخریبی و خبرسازی‌ها وجود دارد که می‌خواهند افرادی را به لیست جبهه متحد منسوب کنند که این اخبار کذب توسط افرادی که متاسفانه خود را اصولگرا می دانند تولید و در جامعه شایع می شود لذا ادعای حضور آقای علی مطهری در فهرست نهایی کاندیداهای تهران جبهه متحد اصولگرایان صحت ندارد.

البته ساعاتی بعد علی مطهری در گفتگو به مهر تاکید کرد که اصلا مصاحبه‌ای در رابطه با نتیجه جلسه جبهه متحد اصولگرایان انجام نداده است.

علی مطهری در واکنش به ادعای یک هفته نامه مبنی بر مصاحبه با وی در خصوص جلسه جبهه متحد اصولگرایان گفت: بنده مصاحبه‌ای در این زمینه انجام نداده‌ام.

علی مطهری اقدام این هفته نامه در ارسال پیامک مبنی بر مصاحبه با وی را غیراخلاقی توصیف کرد.

سامانه پیامکی یک هفته نامه با ارسال خبری که به سرعت از سوی روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان تکذیب شد از سوی علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مدعی شده بود که وی در جلسه شب گذشته جبهه متحد اصولگریان برای قرار گرفتن در فهرست این جبهه حائز آرای موافق شده است.

کد خبر 159118
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز