همشهری‌آنلاین: مسئول کمیته برنامه‌ریزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: وجود دو لیست از سوی جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در انتخابات بازی دو سر باخت است.

مهرداد بذرپاش در نخستین دوره بصیرت‌افزایی و نخبه‌پروری سیاسی که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در دانشکده‌ علوم حدیث شهر ری برگزار ‌شد درباره انتخابات مجلس اظهاراتی را مطرح کرد که مهمترین آنها به نقل از ایسنا در زیر می‌آید.

* در تشخیص دشمن نباید اشتباه کرد. اگر خندق را بیخ گوش خودمان حفر کنیم حتما در زمین دشمن بازی کرده‌ایم. باید نگاهمان عمیق‌تر باشد میدان جنگ را باید به آن سوی مرزها برد نه اطراف بهارستان. اولین مرز مواجهه ما در نظام سلطه است.

* یکی از طراحی‌های دشمن برای ما حداقلی کردن مشارکت در انتخابات است. با استدلال می‌گویم که تعدد لیست‌ها به افزایش مشارکت منجر نخواهد شد.

* وجود دو لیست از سوی جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در انتخابات بازی دو سر باخت است.

* نباید در صحنه‌ای که برای ما تعریف کرده‌اند بازی بخوریم. دوم خردادی‌ها یک کلمه هم حرف نمی‌زنند چون می‌دانند که دعوای اصولگرایان پازل آن‌ها را کامل خواهد کرد آیا این سکوت نباید ما را به شک بیاندازد. مطمئنا نه شکست پایداری و نه شکست جبهه متحد هیچ یک به نفع انقلاب نیست.

کد خبر 159174
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز