همشهری آنلاین: عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان گفت: من از همان ابتدا عضو جبهه متحد بودم و ارتباط تشکیلاتی با جبهه پایداری ندارم.

غلامعلی حداد عادل جمعه شب در جلسه پرسش و پاسخ در حسینیه ثار الله اهواز در مورد سئوالی در مورد علت اختلاف جبهه های متحد و پایداری اظهار کرد: این دو جبهه در یکی دو مورد اختلاف سلیقه دارند و هر چه برای اتحاد دعوت کردیم جبهه پایداری نیامد. آنها هم اصولگرا هستند ولی در نهایت مصلحت دیدند که تحت عنوان جبهه پایداری وارد عرصه شوند.
وی افزود: هدف ما این است که اختلاف بین اصولگرایان کمتر شود. در تهران سعی می کنیم لیستهای انتخاباتی این دو جبهه به هم نزدیک باشد ولی در شهرستانها احتمالا اغلب لیستها شبیه هم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حداد عادل در مورد اینکه رهبر انقلاب از کدام گروه حمایت می کنند، تصریح کرد: رهبر انقلاب از هیچ گروه خاصی حمایت نمی کنند و نظر ایشان همان است که در نماز جمعه دیروز تهران اعلام کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال ایجاد نا امنی و آشوب در بعد از انتخابات مجلس نیز گفت: هر کس با اندک شامه سیاسی می داند این همه فشار برای تهدید و تحریم در آستانه انتخابات برای سوژه ناامنی در بعد از انتخابات است.

حداد عادل در مورد هزینه های سرسام آوری که قرار است توسط گروه انحرافی در انتخابات هزینه شود، تصریح کرد: تاکنون اطلاعی در خصوص این هزینه های سرسام آور به دست ما نرسیده ولی نمی توان همه چیز را به جریان انحرافی ربط داد.

وی در خصوص اینکه برخی ساکتین فتنه همه کاره جبهه متحد اصولگرایی شده اند، گفت: در خصوص ساکتان فتنه برخی با صدای بلند اعتراض کردند ولی برخی ترجیح دادند ساکت باشند ولی فتنه را تائید نکردند به هر حال نظر جبهه متحد ایجاد اتحاد بین همه گروه های اصولگراست.

اصلاح طلبان چراغ خاموش می آیند

وی در خصوص شیوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نیز گفت: اصلاح طلبان با تابلو در انتخابات حضور پیدا نمی کنند و چراغ خاموش می آیند ولی احتمالا بعد از انتخابات برخی از نمایندگان جذب اصلاح طلبان می شوند.

یارانه دریافت نمی کنم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه "آیا شما یارانه دریافت می کنید یا خیر؟" گفت: من از روز اول هم فرمهای دریافت یارانه ها را تکمیل نکردم زیرا از درآمد دانشگاه به اندازه کافی به ما می رسد و ترجیح دادم یارانه دریافت نکنم. حتی برخیها در اوائل کار که فرم های یارانه ها را تکمیل نکردم گفتند با دولت مشکل دارد ولی اینگونه نیست و من به لطف خدا به حقوق دانشگاه قانع هستم.

حداد عادل عنوان کرد: باید وحدت بین گروه های مختلف اصولگرایان بیشتر شود و ما نگران زخم خوردن از ناحیه عدم وحدت اصولگرایان به خصوص در بعد از انتخابات هستیم.

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در خصوص این سئوال که ظاهرا موضع شما بین جبهه های متحد و پایداری مشخص نیست و حتی ممکن است عضو جبهه پایداری باشید نیز تصریح کرد: من از همان ابتدا عضو جبهه متحد بودم و ارتباط تشکیلاتی با جبهه پایداری ندارم ولی همواره به اتحاد دعوت کرده ام. البته من سخنران جلسه ای بودم که جبهه پایداری در آن اعلام موجودیت کرد

 

کد خبر 159277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز