همشهری آنلاین: در پی انتشار برخی فهرست‌ها در روزهای اخیر، روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان با انتشار اطلاعیه‌ای این فهرست‌ها را گمانه زنی خواند.

در پی انتشار برخی فهرست‌ها در روزهای اخیر، روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان با انتشار اطلاعیه‌ای این فهرست‌ها را گمانه زنی خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

در دو سه روز گذشته مجددا فهرست‌هایی منتشر شد که بیشتر از اینکه مبتنی بر واقعیت باشد بر پایه حدس و گمان تنظیم و منتشر شده بود به طوری که در مورد برخی از این افراد هیچ بحثی در شورای مرکزی، هیات داوری و هیات اجرایی جبهه متحد اصولگرایان، صورت نگرفته است.

تاکنون نیز صرفا در مورد نامزدهای روحانی و بانوان فهرست جبهه متحد تصمیم گیری شده و در مورد ۱۸ نامزد باقی مانده فهرست هنوز هیچ تصمیم گیری انجام نشده است و شورای مرکزی جبهه متحد در حال بررسی معیار‌ها و دریافت نظرسنجی از مراکز دقیق سنجش افکار عمومی است.

جبهه متحد اصولگرایان تمام تلاش خود را بر این نهاده تا ۱۷ بهمن لیست نهایی جبهه متحد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را در فضایی آرام و پر از تعامل با امت انقلابی و متدین و مبتنی بر گفتمان امام (ره) و رهبری به افکار عمومی ارایه نماید لذا از رسانه‌ها این انتظار وجود دارد که با خویشتنداری از گمانه زنی و حدس‌هایی که برخی از آن مبتنی بر واقعیت نیست پرهیز کنند.

در پایان تذکر این نکته ضرورت دارد که اکنون رقابت اصلی با عناصر پیدا و پنهان جریان اصلاحات و انحراف است که متاسفانه برخی از درک این واقعیت روشن، عاجز هستند و به جای برخورد ایجابی و اثبات خود، درصددند تا طیفهای دیگر اصولگرا را مورد خدشه، تهمت و افترا قرار دهند تا بتوانند از این رهگذر چند کرسی سبز مجلس نهم را تصاحب کنند.

جبهه متحد اصولگرایان، همه گروه‌ها و جریانهای سیاسی را به رقابتی ایجابی، سالم، اخلاقی و فارغ از تهمت و دروغ دعوت می‌کند و بر این باور است که با این نوع رقابت می‌توان حضور پرشور و گسترده مردم را شاهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری مهر روز گذشته لیست 20 نفره‌ای را به عنوان نفراتی که احتمال حضور آنها در لیست نهایی جبهه متحد تقریبا قطعی شده است منتشر کرد.
کد خبر 159283
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز