شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۴
۰ نفر

جاکارتا: پلیس اندونزی از دستگیری خلبان یکی از خطوط هوایی این کشور به اتهام اعتیاد خبرداد.

به گفته پلیس اندونزی، این خلبان درست 3‌ساعت پیش از پرواز اقدام به مصرف موادمخدر کرده بود. این درحالی است که این حرکت غیرمسئولانه می‌توانست جان تمامی مسافران هواپیما را نیز به خطر اندازد. پلیس اندونزی این فرد را که یکی از خلبان‌های یک شرکت‌هوایی معروف است، در محل اقامتش در شهر سورابایا دستگیر کرد. گفتنی است این فرد پنجمین خلبانی است که در 2‌ماه گذشته به اتهام مصرف موادمخدر در اندونزی دستگیر‌شده است.

کودک پینگ‌پنگ‌باز

لندن: کودکی که فقط چند ماه از یکسالگی‌اش گذشته قادر است اغلب توپ‌های پینگ‌پنگی را که به سمتش می‌آید با راکت برگرداند. فیلم 40ثانیه‌ای که از وی در اینترنت منتشر شده یکی از پرطرفدارترین ویدئو‌های چند روز اخیر بوده است. پدر جمی وی را روی میز نشانده و توپ‌هایی را که داخل جعبه است به سمت وی پرتاب می‌کند و جمی نیز آنها را به راحتی باز می‌گرداند. گفتنی است این کودک خردسال ممکن است بتواند همزمان با 2 بازیکن بازی کند زیرا توپ‌هایی را که ارتفاع بیشتری دارند با پشت راکت به سمت عقب پرتاب می‌کند.

توزیع 4 هزار کیسه

ابوظبی: پسربچه 10ساله هندی با هدف مقابله با استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در طول یک سال 4 هزار کیسه قابل بازیافت بین فروشگاه‌های شهر ابوظبی امارات توزیع کرد. ماکیت که برای سختکوشی‌‌هایش در این راه یکی از جوایز محیط‌زیست کشور امارات را به‌خود اختصاص داد درباره انگیزه‌اش برای این کار می‌گوید: شتر‌ها بعد از خوردن کیسه‌های پلاستیکی می‌میرند، کیسه‌ها حتی جلوی نفوذ آب به زمین را می‌گیرند و سوختن آنها نیز گاز‌های مضر تولید می‌کند؛ تمام اینها انگیزه‌ای شد برای اینکه با روزنامه‌ کیسه‌های قابل بازیافت درست کنم.

خودرو در اتاق‌خواب

بریتیش‌کلمبیا: راننده یک خودروی سواری به‌دلیل از دست‌دادن کنترل خودرو وارد اتاق خواب یک ساختمان مسکونی شد. پلیس محلی این ایالت اعلام کرد که به هیچ‌کدام از ساکنان این خانه آسیبی نرسیده ‌است. راننده این خودرو که با سرعت زیاد در حال رانندگی بود از آنجا که در حالت عادی نبود خیلی زود کنترل آن‌را از دست داده و پس از برخورد با حصارهای اطراف ساختمان وارد اتاق خواب شد. راننده 51‌ساله این خودرو که سرش دچار شکستگی شده‌ بود قصد داشت پیش از رسیدن پلیس فرار کند اما نقشه‌اش عملی نشد و به دام پلیس افتاد.

کد خبر 159386
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز