همشهری‌آنلاین: علی لاریجانی در پاسخ به سوالی درباره اشتراکات فهرست جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرا یادآور شد: من اطلاع دقیقی ندارم که این فهرست‌ها چقدر جدا یا ممزوج است، اما علی‌القاعده اگر لیست‌ها مجزا باشند مردم بهتر می‌شناسند و این بحث‌ها سلیقه‌ای است.

larijani

رئیس مجلس شورای اسلامی  درباره لیست انتخاباتی از سوی دو جبهه در اردوگاه اصولگرایان و وجود اسامی مشترک در این لیست‌ها، گفت: اطلاعات درستی از لیست‌های مطرح شده ندارم اما فکر می کنم اگر لیست‌ها مجزا باشد مردم بهتر کاندیدای مورد نظر خود را می شناسند؛ در هر صورت دید سلیقه ای در این ارتباط وجود دارد.

وی درباره زمان‌بندی دقیق برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۱ تصریح کرد: برنامه کاری مجلس در هفته آینده مشخص نیست، اما کمیسیون‌های تخصصی از امروز بررسی بودجه را در بخش‌های مختلف آغاز کردند و نمایندگان نیز تا ۱۰ روز برای بیان پیشنهادها فرصت دارند کما اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از روز گذشته بررسی ها را برای لایحه بودجه ۹۱ آغاز کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری درباره حضور اعضای جامعه پزشکی میان لیدرهای اصلی جریان های انتخاباتی، گفت: در این ارتباط نیز اطلاعات دقیقی ندارم، اما نگاه مجلس به سلامت همواره نگاه مثبتی بوده است و مجلس هشتم نیز سلامت را همواره در اولویت کاری خود قرار داده است.

 بر اساس گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در پاسخ به سئوالی درباره نحوه ورود ایران به جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه توضیح داد: ما نباید درباره نحوه و چگونگی ورود ایران در جنگ ۲۲ روزه علیه مردم مظلوم لبنان و جنگ ۳۳ روزه علیه مردم مظلوم فلسطین صحبت کنیم بلکه مقام معظم رهبری تأکید کردند آنجا که ما حمایت می‌کنیم با صراحت نیز اعلام می کنیم.

نظر مجلس درباره قطع صادرات نفتی ایران به کشورهای اروپایی مثبت است

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره قطع صادرات نفتی ایران به کشورهای اروپایی، افزود: مجلس در حال بررسی این طرح است و در مجموع نظر مجلس نیز در این ارتباط مثبت است.

کد خبر 159450
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز