یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۳
۰ نفر

کارولینا: زن آمریکایی با خواندن دعا سارقی را که وارد منزلش شده بود فراری داد.‌

thief

این زن 32‌ساله درباره این رویداد گفت: پس از بازگشت به خانه به پسرم گفتم تا سطل زباله را بیرون ببرد. در همین حین سارق وارد خانه شد و به من حمله کرد. یکی از همسایه‌ها که شاهد این صحنه بود به پلیس گفت: سارق در حالی که گلوی «لیندزی» را گرفته بود به خواهش‌های او توجهی نمی‌کرد. به گفته این شاهد، لیندزی شروع به خواندن دعا کرد و سارق نیز با شنیدن جملات این زن او را رها کرد و  پا به فرار گذاشت. پس از فرار سارق، لیندزی که از ناحیه گردن دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل شد.

لقمه بزرگ‌تر از دهان

اوهایو: آتش‌نشان بازنشسته‌ای که در حال عکاسی در کنار یکی از دریاچه‌های آمریکا بود تصور نمی‌کرد یک پرنده با جثه‌ای کوچک بتواند پس از شیرجه‌ای عمیق یک ماهی 2و نیم کیلویی را شکار کند و آن‌را ببلعد اما تمام عکس‌هایی که وی از این رویداد گرفت این موضوع را ثابت کرد. فردآهار که عکس وی مورد توجه عکاسان حیات‌وحش قرار گرفته است در این باره می‌گوید:‌ این پرنده بعد از اینکه به‌نظر می‌رسید لقمه‌ای بزرگ‌تر از دهانش گرفته است با چند حرکت آن‌را قورت داد. گفتنی است این نوع پرنده‌ها می‌توانند برای شکار ماهی‌ها به عمق 45متری دریاچه‌ها شیرجه بزنند.

سرقت برای دندان

پنسیلوانیا: زن 49ساله برای رفتن به دندانپزشکی دست به سرقت از بانک زد. به گفته پلیس این زن که به‌نظر می‌رسید دیگر دندانی داخل دهانش نمانده باشد پس از اینکه دستگیر شد برای این کار خود عذرخواهی و ماجرا را نقل کرد. خانم الوین ماری پس از حاضرشدن در دادگاه به قاضی توضیح داد چندی است که بیکار است و به تأیید دکتر‌ها از کار افتاده نیز محسوب می‌شود، با وجود این هنگامی که باید به دندانپزشکی می‌رفت هیچ پولی در بساط نداشت و مجبور شد به بانک برود و کارمند بانک را تهدید کند، در غیر این‌صورت از پس پرداخت هزینه دندانپزشک بر نمی‌آمد.

نگهداری از جسد مادر

آریزونا: پسر 25ساله آمریکایی به‌مدت نامعلومی با جسد مادرش زندگی می‌کرد. با اینکه کارشناس پزشکی قانونی مرگ طبیعی این زن را تأیید کرده اما هنوز مشخص نیست از مرگ این زن چه مدتی می‌گذرد و انگیزه پسر وی از این کار مشخص نیست. در حال حاضر پلیس این مرد را فقط به اتهام نگهداری جسد دستگیر کرده است و در حال بررسی این است که آیا پسر در مرگ او دخالتی داشته است یا خیر. گفتنی است ظرف چند سال گذشته نگهداری از اجساد به بهانه دریافت حقوق‌ بازنشستگی یا گریز از مخارج کفن و دفن در برخی کشور‌ها رو به افزایش است.

کد خبر 159512
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز