سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۲
۰ نفر

منچستر: پلیس پس از اندازه گرفتن پنجره منزل زن متوجه دروغ وی در مورد سرقت تلویزیونش شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که زنی با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان سرقت تلویزیون 52 اینچ خود گذاشت. هنگامی که ماموران پلیس در محل حاضر شدند زن مدعی شد که سارقان به زور از پنجره وارد شده و تلویزیونی که هزار و 200پوند ارزش داشته را از همانجا بیرون برده‌اند.در این حال یکی از ماموران پنجره را اندازه گرفت و همینجا بود که زن که با انگیزه گرفتن بیمه یا وام خسارت دروغ گفته بود رسوا شد. گفتنی است سرانجام تلویزیونی که هرگز سرقت نشده بود زیر تختخواب وی پیدا شد.

پرش از لبه فضا

ملبورن: چترباز استرالیایی قصد دارد از ارتفاع بیش از 36کیلومتری زمین پایین بپرد و رکورد جدیدی در این زمینه از خود بر جای گذارد. آقای بائومگارتنر با یک بالن هواشناسی به این ارتفاع خواهد رسید. وی 35ثانیه پس از پرش سرعت صوت را پشت سر می‌گذارد و در مسیر به سرعت هزار و 110کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد. رکوردهای دیگر این چترباز از« کم‌ارتفاع‌ترین پرش با چتر‌نجات( ارتفاع 28‌متری مجسمه مسیح در ریو‌دو‌ژانیرو )شروع شده و به« بلندترین پرش از فرازیک ساختمان» ( ارتفاع 450‌متری برج‌های دوقلوی پتروناس کوالالامپور در مالزی) می‌رسد.

داربست‌های هنری

لنکستر: هنرمند اهل انگلستان چندین ماه وقت صرف کرده است تا با داربست‌های فلزی مجسمه حیوانات گوناگونی مانند گوزن و سگ را بسازد. بن‌لانگ 34ساله در این باره می‌‌گوید:‌ ساخت یکی از آنها ممکن است تا 3هفته زمان ببرد اما اینکه مردم به محض دیدن‌ آنها گامی به جلو بر می‌دارند و اطراف مجسمه‌ها می‌چرخند برای من کافی است. گفتنی است مجسمه‌های بن در نمایشگاهی واقع در لندن به‌عنوان اشاره‌ای به محیط‌زیست در زندگی مدرن به نمایش گذاشته شده است. به گفته مسئولان نمایشگاه یاد‌شده، داربست‌های هنری بن‌لانگ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این نمایشگاه است.

بره خوش‌اقبال

کالیفرنیا: یک شرکت تولید ‌کننده اندام‌های مصنوعی برای یک بره، پای مصنوعی ساخت. این بره خوش‌اقبال به‌علت نامعلومی یکی از پاهایش شکسته بود و در حالی که با مرگ چند قدم بیشتر فاصله نداشت توسط یکی از حامیان حیوانات پیدا شد. بعد از اینکه دامپزشک‌ها مجبور شدند پای شکسته‌ این بره را قطع کنند یکی از شرکت‌های تولیدکننده اندام‌های مصنوعی نیز برای این بره پای مصنوعی ارسال کرد تا بتواند روزی چند ساعت هنگام خوردن علف از آن استفاده کند. جمی لاندن، حامی حیوانات درباره این بره می‌گوید: مادرش از حرکت‌های وی که شبیه جان دادن بود، ترسید و دیگر به او غذا نداد.

کد خبر 159792
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز