همشهری آنلاین: حدادعادل از فوتبالی شدن فضای رقابت بین جبهه جبهه پایداری با جبهه متحد اصولگرایان انتقاد کرد و گفت: تلاش ما این بود دو جبهه در تهران یک لیست بدهند اما این اتفاق رخ نداد. اگر با دو فهرست وارد انتخابات شدیم تلاش خواهیم کرد اشتراک زیاد باشد.

غلامعلی‌ حداد عادل عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان درباره دو لیستی شدن جبهه متحد و جبهه پایداری مطالبی را مطرح کرد گه مهمترین آنها به نقل از فارس در زیر می‌آید:

* رقابت جبهه پایداری و جبهه متحد محاسن و معایبی دارد. این رقابت این است که طرفداران این 2 جبهه این صف‌بندی را تا بعد از انتخابات ادامه بدهند و بعد از انتخابات ما در داخل شاهد یک اختلاف ماندگارتر از دوران انتخابات باشیم.

* وضع فعلی این احتمال را به وجود آورده که یک دسته از مردم طرفدار جبهه پایداری و عده‌ای دیگر طرفدار جبهه متحد باشند که این موضوع باید بعد از انتخابات تمام شود نه اینکه مخالفت‌ها ادامه داشته باشد.

* بازیکنان استقلال پرسپولیس ممکن است بعد از بازی، با یکدیگر شام بخورند اما متاسفانه طرفداران این دو تیم بعد از اینکه یکی شکست و دیگری پیروز شد، با یکدیگر در خیابان درگیر شوند لذا باید مراقب باشیم این اتفاق در عرصه انتخابات امسال بین طرفداران جبهه پایداری و جبهه متحد شکل نگیرد و بعد از انتخابات، رقابت به پایان برسد.

* بین جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان تنها اختلاف سلیقه وجود دارد.

* ممکن است برخی دوستان بگویند که بحث جبهه پایداری و جبهه متحد از اختلاف سلیقه بالاتر است اما بنده چنین نظری ندارم و معتقدم در حد اختلاف سلیقه بود.

* تلاش ما این بود 2 جبهه در تهران یک لیست بدهند اما این اتفاق رخ نداد. اگر با 2 فهرست وارد انتخابات شدیم، تلاش خواهیم کرد اشتراک زیاد باشد.

* محاسن رقابت جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان این است که مردم به جای انتخاب از بین 30 نفر می‌توانند از بین 40 یا 50 نفر انتخاب کنند و به هرکسی که دوست دارند رای بدهند. البته تاکید ما ارایه لیست واحد است.

* {آیا سرلیست مشترک جبهه پایداری و جبهه متحد هستید} بی‌اطلاعم اما اینکه نامزدهای جبهه متحد نمی‌توانند در لیست‌های دیگر حضور داشته باشند، نظر جبهه متحد نیست.
کد خبر 160133
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز