دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

کارولینای شمالی: پدر آمریکایی پس از خواندن نوشته‌های دخترش در اینترنت لپ‌تاپ دخترش را به گلوله بست.

fire

دختر تامی در نوشته‌ای که در یکی از سایت‌های اجتماعی منتشر کرده، خطاب به پدرش گفته ‌است: «من برده نیستم و وظیفه نظافت‌کردن خانه را ندارم. وظیفه ندارم که برایت قهوه آماده کنم یا به کار‌های خانه و باغچه رسیدگی کنم.» تامی در پاسخ به دخترش گفت: «لازم نیست که کار‌های من را انجام دهی، همین‌که کار‌های خودت را انجام بدهی کافی است. البته پس از درج این پیغام در اینترنت، اسلحه‌اش را به سمت لپ‌تاپ دخترش گرفت و 9‌گلوله به‌سمت آن شلیک کرد.

خروس تخم‌گذار

پکن: یک مرد روستایی در چین ادعا کرد که خروسش تخم می‌گذارد. «هوآنگ‌لی» 47‌ساله و مالک این خروس، از این پرنده به همراه 7‌مرغ دیگر در مزرعه‌اش در یکی از مناطق روستایی ایالت «آن‌هویی» نگهداری می‌کند. او در توضیح این رویداد گفت: چندی پیش این 7‌مرغ را برای گذران زندگی سربریدم و فقط یک خروس برای ما باقی مانده بود اما هنگامی‌که به لانه آنها رفتم، داخل لانه، یک تخم پیدا کردم. ابتدا تصور کردم کسی با من شوخی کرده است، اما در روز‌های بعد نیز داخل لانه تخم پیدا کردم تا اینکه با چشمان خودم دیدم که این خروس روی تخمی خوابیده است.

حراج تختخواب

ولینگتون: مرد نیوزیلندی تختخوابی را که طی یک سال با استفاده از بطری‌های نوشیدنی ساخته بود در یک حراجی فروخت. این تختخواب که از 318‌بطری ساخته شده است، به قیمت 3‌هزار دلار در یک حراج اینترنتی فروخته شد. استیو که این تختخواب را ساخته است در این باره گفت: برای اینکه از بطری‌های غیرقابل مصرف، استفاده مفیدی کرده باشم به این ایده رسیدم، به همین دلیل بطری‌های نوشیدنی دوستان و خانواده‌ام را جمع‌آوری کردم تا این تختخواب را بسازم. گفتنی است استیو اکنون که این کار به پایان رسیده از تمام‌شدن آن ناراحت است.

چاق‌ترین مرد جهان

لندن: چاق‌ترین مرد جهان با حدود 368‌کیلوگرم وزن در لندن زندگی می‌کند. روزانه 18‌نفر کار‌های شخصی مارتین 42ساله را انجام می‌دهند. او در 10‌سال گذشته فقط برای رفتن به بیمارستان تختخواب خود را به‌سختی ترک کرده ‌است. وی همچنین قادر به استحمام نیست و هفته‌ای 3‌بار 4‌پرستار او را حمام می‌کنند. پیش از مارتین، عنوان چاق‌ترین مرد جهان متعلق به یک فرد 51‌ساله و ساکن یکی دیگر از شهر‌های انگلیس بود اما هشدار پزشکان باعث شد تا او رژیم سختی را در پیش بگیرد ولی مارتین قصد ندارد برای لاغرشدنش رژیم خاصی را دنبال کند.

کد خبر 160399
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز