همشهری‌آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی تغییر در معاونت فرمانداری،‌ رئیس آموزش و پرورش و رئیس مسکن و شهرسازی حوزه انتخابیه‌ام در آستانه انتخابات معنا ندارد و این اقدامی زشت است که معنی جز تاکید بر رسیدن به اهداف انتخاباتی ندارد.

علاء الدین بروجردی در گفتگو با همشهری‌آنلاین با انتقاد از تغییرات مدیریتی در حوزه انتخابیه‌اش گفت: تغییر در معاونت فرمانداری،‌ رئیس آموزش و پرورش و رئیس مسکن و شهرسازی حوزه انتخابیه‌ام معنا ندارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس هشتم با بیان اینکه اهداف انتخاباتی دولت به نتیجه نمی‌رسد افزود: این اقدامی زشت و ناپسند است که مسئول دولتی با هر هدفی بخواهد از انتخابات نتیجه بگیرد.

وی تاکید کرد: روش سنتی در گذشته وجود داشت که معمولا 6 ماه مانده به انتخابات تغییری در مدیریت‌های دولتی به وجود نمی‌آمد و در نتیجه شبهه فعالیت انتخاباتی دولت‌ها برطرف می‌شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: وقتی تغییر پی در پی در مدیریت‌ها به وجود می‌آید معنی جز تاکید بر رسیدن به اهداف انتخاباتی از این طریق ندارد.

وی تصریح کرد: معاون فرمانداری حوزه انتخابی من دو هفته پیش، رئیس مسکن و شهرسازی و رئیس آموزش و پرورش حدود یک ماه پیش تغییر کرده‌اند که اگرچه این جابجایی خیلی مهم نیست اما از آنجا که برخلاف انتظار مردم است ما هم آن معترض می‌شویم.

کد خبر 160535
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز