چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: صبای قم و پرسپولیس تهران در بازی‌ای که پنالتی‌ها نتیجه را رقم زدند به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر، صبای قم میزبان سرخپوشان تهرانی بود.

پرسپولیس تهران که مدت‌هاست از یک درد مزمن رنج می‌برد اینبار نیز با همین مشکل روبرو بود. آنها میانه زمین را خوب مدیریت می‌کنند، مناسب حمله می‌کنند اما قدرت تمام کنندگی ندارند و از آن سوی، دفاع مستحکمی هم ندارند که در ضد حملات حریف یاری‌رسان تیم باشد. به این ترتیب در بیشتر زمان، میدان‌دار هستند اما نتیجه نمی‌گیرند. در این بازی نیز همین موضوع اتفاق افتاد تا روی خطای نور‌محمدی در محوطه جریمه، بازیکنان صبا در دقیقه 20 بازی صاحب یک پنالتی شوند که آن را رضا عنایتی به گل تیم‌اش بدل کرد.

 بعد از این گل، پرسپولیس در دقیقه 32 به یک پنالتی رسید که علی کریمی آن را برای پرسپولیس به گل تبدیل کرد. نیمه دوم نیز این سناریو تکرار شد و خطای میثاق معمار زاده پنالتی دوم را برای صبا به ارمغان آورد تا این تیم بار دیگر توسط عنایتی  به گل برتری دست یابد اما حملات پرسپولیس منجر به آن شد که برای بار دوم بازیکنان صبا روی جواد کاظمیان خطای پنالتی انجام دهند و علی کریمی در دقیقه 88 گل تساوی بخش تیم‌اش را به ثمر برساند.

با این نیتجه اگر چه در جدول تغییر موثری صورت نگرفت اما یک رکورد در تاریخ بازی‌های لیلگ به ثبت رسید و وقوع 4 پنالتی با سهم مساوی برای دو تیم بود که نیتجه را به تساوی رقم زد.

کد خبر 160604
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز