همشهری‌آنلاین: نماینده مردم تهران با بیان اینکه لیست 15 نفره جبهه منتقدین دولت (صدای ملت) تا چند روز آینده ارائه می‌شود گفت: دو یا سه اصلاح طلب معتدل و دو جبهه متحدی ممکن است در لیست ما حضور داشته باشند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جمعه در حاشیه چهارمین نشست شورای امور دفتر تحکیم وحدت که در دانشگاه ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سؤالی در خصوص وجود نام وی در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: من متولی این لیست نیستم، من متولی جبهه منتقدین دولت (صدای ملت) هستم.

وی افزود: انشاءالله تا دو سه روز دیگر لیست جبهه منتقدین (صدای ملت) را به رسانه‌ها خواهیم داد.

مطهری با بیان اینکه هم پوشانی و افراد مشترک این لیست با لیست‌های دیگر خیلی کم است و دو سه نفر اصلاح طلب معتدل هم در این لیست وجود دارند گفت: لیست ما فعلا فقط مربوط به تهران است ولی صحبت این است که در بعضی شهرها که افرادی را می‌شناسیم هم کاندیدا معرفی کنیم.

نماینده مردم تهران در پاسخ به فارس درباره اشتراک این لیست با لیست جبهه متحد و دیگر لیست‌های منتسب به اصولگرایی گفت: خود ما زیاد تمایل نداریم که افراد مشترک در لیست‌های پایداری و جبهه متحد داشته باشیم ولی شاید از جبهه متحد یکی دو نفر در لیست ما حضور داشته باشند.

کد خبر 160686
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز