همشهری‌آنلاین: عضو هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی لیست قطعی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی را اعلام کرد.

محمد‌دهقان به فارس گفت: اسامی کاندیداهای این جبهه از سوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان کشور به صورت قطعی مورد تایید قرار گرفته که به شرح زیر است:

* حوزه انتخابیه مشهد و کلات
جواد آرین‌منش
حجت‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی
سید‌هاشم بنی‌هاشمی
انسیه غفوری
علی مولوی حقیقی
جواد کریمی قدوسی 
سید‌امیرحسین قاضی‌زاده

* حوزه انتخابیه نیشابور
حسین سبحانی‌نیا
 
* حوزه انتخابیه درگز
حسین محمد‌زاده 

* حوزه انتخابیه کاشمر
محمد‌ اسماعیل‌نیا از 

* حوزه انتخابیه سبزوار
علی بروغنی 

* حوزه انتخابیه چناران، طرقبه و شاندیز
محمد دهقان

* حوزه انتخابیه تربت حیدریه
محمد‌علی رضایی

* حوزه انتخابیه تربت جام و تایباد
غلامرضا اسد‌اللهی

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اسامی سایر کاندیداهای خراسان رضوی از سوی جبهه متحد اصولگرایان کشور اعلام شده است امیدواریم در روز آینده سایر کاندیداها برای حوزه‌های انتخابیه دیگر از سوی تهران قطعی و به خراسان رضوی اعلام شود.

دهقان در ادامه با اشاره به اعلام ۷ نفر از سوی جبهه متحد اظهار داشت: هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی ابتدا اسامی ۷ نفر و سپس اسامی ۵ نفر را به تهران اعلام کرد و اما براساس نظر‌سنجی‌ها و مصالح استان جبهه متحد اصولگرایان به این نتیجه رسید که برای حوزه انتخابیه مشهد ۷ نفر را اعلام کنند تا مردم مشهد با توجه به تعدد اصولگرایان واجد‌ صلاحیت بتوانند از بین ۷ نفر اعلام شده ۵ نفر را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در خراسان رضوی به معنای نادیده گرفتن صلاحیت سایر نامزدهای اصولگرایان نیست تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان با توجه به صلاحیت‌های عمومی و کارآمدی و توان علمی تخصصی افراد و نیز مقبولیت مردمی آنها از بین کاندیداهای اصولگرا این افراد را به عنوان نامزدهای جبهه اعلام کرده است.

عضو هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی در پایان با اشاره به هم‌پوشانی این جبهه با سایر جبهه اصولگرایان گفت: معمولا جبهه‌های دیگر از بین نامزدهای مورد تایید قرار گرفته جبهه متحد اصولگرایان لیست خود را انتخاب می‌کنند.

کد خبر 160706
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز