همشهری انلاین: نماینده اصولگرای مجلس هشتم با بیان اینکه با هر روز نزدیکی به انتخابات شائبه دخالت دولت در انتخابات تبدیل به یقین می‌شود گفت: متأسفانه دولت به سردمداری رئیس جمهوری از رانت دولت و از جایگاه قدرت و ثروت همایش‌های انتخاباتی برگزار می‌کند.

همایش مشاوران جوان

نوراله حیدردستنائی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان اینکه خروجی همایش‌های انتخاباتی دولت برای تأثیرگذاری بر مجلس نهم است گفت: با چه مجوزی این همه پول از بیت‌المال هزینه تأثیرگذاری بر مجلس آینده می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم، دولت را مجری انتخابات دانست و گفت: حرکت‌های انتخاباتی دولت نشان می‌دهد که قوه مجریه از این جایگاه قانونی در حال فاصله گرفتن است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس هشتم ادامه داد: متأسفانه دولت در حال حمایت از کاندیداهای خاصی است و فراتر از انتظاراتی که از مجری انتخابات می‌رود تصمیم می‌گیرد.

حیدری دستنائی با بیان اینکه رفتار خارج از وظیفه دولت بدعتی جدید را ایجاد می‌کند با طرح این سئوال که جایگاه مشاوران جوان چه بود که امروز دولت از آن استفاده انتخاباتی می‌کند؟" گفت: قرار بود مشاوران جوان مشکلاتی را از کشور رفع کنند و نه مشکلاتی را ایجاد کنند. قرار بود این گروه عدالت را دنبال کند، به قانون تمکین کند، اعتماد مردم را جلب و سرعت خدمت رسانی را افزایش دهد و با کمترین هزینه در کنار دولت باشند.

نماینده مردم اردل در مجلس، مشاوران جوان ریاست جمهوری را گروهی در جهت خلاف قانون، دست اندازی به بیت المال و کاهش اعتماد مردم دانست و به همشهری‌آنلاین گفت: بدعت آشکار دولت در تجمع چند هزار نفری مشاوران ریاست جمهوری حرکت صد در صد انتخاباتی بود.

کد خبر 160901
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز