همشهری آنلاین: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی‌های انجام شده لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران مورد تایید اکثر مردم است.

مصباحی مقدم

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم اظهار داشت: با وجود تلاش‌هایی که چهره‌های شاخص اصولگرا از جمله حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی برای ایجاد وحدت میان گروه‌های اصولگرا انجام دادند، متاسفانه اصولگرایان با یک لیست واحد در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: البته وجود لیست‌های مختلف به رقابتی شدن انتخابات کمک کرده و امیدواریم اصولگرایان از ارائه لیست‌های مختلف در آستانه دوازدهم اسفند آسیب نبینند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه به لیست جبهه متحد اصولگرایان برای حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: این لیست دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری بوده و خوشبختانه مورد تایید اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها لیست جبهه متحد در تهران مورد اقبال عمومی قرار داشته و اکثر کاندیداهای مورد حمایت این جبهه از تهران به مجلس راه می‌یابند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، کاندیداهایی که مورد تایید نظام قرار گرفته‌اند باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند به فارس گفت: در زمانی که کشورهای غربی به دنبال برگزاری انتخاباتی سرد در ایران هستند، کاندیداها و ائتلاف‌ها به ویژه اصولگرایان باید اخلاق انتخابات را رعایت کرده و دست از تخریب رقبای خود بردارند.

کد خبر 161177
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز