همشهری آنلاین: عضو جبهه منتقدین دولت با انتقاد از اعلام خبر افزایش یارانه‌های نفدی در آستانه انتخابات از سوی دولت گفت: رفتار انتخاباتی دولت با وسیله قرار دادن مهمترین مصوبه مجلس یعنی هدفمندی یارانه‌ها، آثار بلند مدت جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

رضا حسینی قطب آبادی در گفتگو با همشهری انلاین با بیان اینکه افزایش یارانه نقدی شائبه انتخاباتی دارد تاکید کرد: رفتار انتخاباتی دولت با وسیله قرار دادن مهمترین مصوبه مجلس یعنی هدفمندی یارانه‌ها، آثار بلند مدت جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس هشتم با بیان اینکه مجلس بارها دولت را درباره اجرای درست هدفمندی یارانه‌ها مورد تذکر قرار داده است، افزود: دولت باید با یک برنامه حساب شده این قانون را اجرا کند تا بیش از این کشور بعد از اجرای این قانون دچار مشکلات نشود.

وی ادامه داد: اینکه اعلام شود یارانه نقدی افزایش پیدا می‌کند طبیعی است که تعداد زیادی از افرادی که معیشت مناسبی ندارند و قربانی افزایش سرسام آور قیمت‌ها هستند از این اعلام دولت خوشحال می‌شوند و در نهایت موج خوشحالی از این تصمیم اقتصادی دولت نتایج انتخابات را به نفع نامزدهای مرتبط با دولت تغییر می‌دهد.

سخنگوی طراحان سوال از رئیس جمهوری با بیان اینکه همراه کردن مردم با نامزدهای دولتی بی‌ارتباط با اظهارات اخیر الهام که تاکید بر رویکرد دولتی مجلس نهم دارد نیست اضافه کرد: اگر همه این موارد را کنار هم بگذاریم به این نتیجه می‌رسیم که دولت به دنبال تشکیل مجلسی فاقد استقلال است.

وی ادامه داد: این هدف دولت مخالف نظر امام راحل و مقام معظم رهبری است که بر راس امور بودن مجلس تاکید دارند.

رضا حسینی قطب آبادی با یادآوری اینکه تصمیات انتخاباتی دولت نباید عامل اصلی ضربه به اقتصاد کشور شود، گفت: مجلس نهم باید با گردهمایی از نخبگان و منتقدین اصولی دولت به خانه‌ای برای کنترل قانونگریزی و تصمیات موقتی و بی‌برنامگی دولت تبدیل شود.

کد خبر 161232
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز