همشهری آنلاین: جشن میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور پرشور زئران و مجاوران در بارگاه ملکوتی حضرتش آغاز شد

عبدالعظیم حسنی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب  استان تهران  شنبه 06  اسفند جشن میلاد با سعادت محدث عالی مقام حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور جمع کثیری از زائران، مجاوران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز شد.

براساس گزارش خبرنگار فارس در جنوب تهران در حال حاضر صحن های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مملو از جمعیت است و تردد در معابر متصل به این بارگاه ملکوتی به کندی صورت می‌گیرد.

عاشقان و دلدادگان حضرت عبدالعظیم با حضور پرشور در آستان ملک پاسبان آن حضرت ضمن راز و نیاز برای ظهور حضرت حجت و سلامتی مقام معظم رهبری دست به دعا برداشتند حال و هوای دیگری قبله تهران را فرا گرفته است زن و مرد، کوچک و بزرگ همه آمده‌اند تا در مراسمی که به یمن میلاد با سعادت سلاله امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده است بار دیگر پیوندشان را با اهل بیت عصمت و طهارت مستحکم‌تر کنند.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رسولی از دیگر برنامه‌های فرهنگی میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است که تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود ری که به فرموده مقام معظم رهبری قبله تهران است امشب غرق در نور و شادی است و مردم با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش شیرینی و شکلات شادی و شعف خود را ابراز می‌کنند.

کد خبر 161686
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز