همشهری آنلاین: وزیر نیرو با بیان اینکه چهار سناریو در مورد نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در ستاد هدفمندی مطرح و بررسی شده است، گفت: با این حال نحوه اجرا و زمان آن از سوی رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

مجید نامجو با بیان اینکه برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تقریبا بحث‌ها در دولت جدی شده است، گفت: مانند مرحله اول هدفمندی، سناریوهای مختلفی از وزارتخانه‌ها تاکنون دریافت شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه تاکنون چهار سناریوی اصلی برای فاز دوم هدفمندی در ستاد هدفمندی یارانه‌ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت: این سناریوها شامل حامل‌های مختلف انرژی، آب و برق است.

نامجو خاطر نشان کرد: با این حال احتیاج داریم که در ستاد هدفمندی یارانه‌ها به جمع بندی برسیم.

وی ادامه داد: زمان دقیق اجرای طرح و نحوه اجرای آن نیز در ستاد هدفمندی مشخص و اعلام می‌شود. البته در این بخش نیز رئیس جمهور باید تصمیم نهایی را بگیرد و یا پیشنهادها را نهایی کند.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه وزارت نیرو برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها زیرساخت‌های لازم را آماده کرده است به مهر گفت: فکر می‌کنم مشکلی برای اجرای مرحله دوم نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو در بخش آب، قیمت جدید را ارائه کرده و توسط سازمان حسابرسی نیز بررسی شده است، گفت: با این حال باید در ستاد هدفمندی یارانه‌ها قیمت تمام شده آب به نتیجه نهایی برسد.

وزیر نیرو با بیان اینکه برای این منظور هنوز بحثی مطرح نشده است، اظهار داشت: به صورت کلی چون اجرای هدفمندی در بخش آب نسبت به قیمت تمام شده آن فاصله دارد به صورت اطمینان آور اعداد تعیین خواهد شد و از سوی رئیس جمهور اعلام می‌شود.

کد خبر 161713
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز