چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین- ندا شریف: به‌راحتی می‌توان به مناسبت‌های مختلف با روش‌های ساده وسایل را جدید جلوه داد و با رنگ‌آمیزی فوق‌العاده آسان، رنگ و آب خاصی به آن‌ها بخشید.

- در مورد ظرف‌های پیرکس، وسایل شیشه‌ای و ظروف سرامیکی ساده؛ نیاز به قلم‌مو، رنگ و ماژیک دارید تا آن‌ها را با رنگ میزی که خواهید چید، هماهنگ کنید.

تزیین 

- قاب‌عکس‌های ساده را با ابتکاری ساده و با استفاده از رنگ‌های نوارمانند که از پشت روی شیشه می‌کشید، به یک کار هنری زیبا تبدیل کنید. کافیست رنگ‌های مورد نظر و این که در نهایت چطور به نظر می‌رسند را در ذهن مجسم کنید.

برای این کار یک غلتک کوچک فوم‌مانند را انتخاب و آن را داخل رنگ مخصوص شیشه) ویترای) فرو برید و پشت شیشه قاب‌عکس بکشید. برای داشتن راه‌های رنگی مختلف و منظم، هنگام رنگ، پشت شیشه را با نوار‌چسب‌های پهن یا باریک بچسبانید. بعد از تمام شدن کار، نوارچسب‌ها را کنده و قاب را به هم سوار کنید.

تزیین

- بر روی کاشی‌های سرامیکی شکل آلات موسیقی را بکشید و با سایر وسایل هم رنگ و هماهنگ نمایید.

تزیین

- یک پارچ و لیوان ساده شیشه‌ای را می‌توانید با برچسب‌های دایره‌ای و رنگ به شکلی زیبا درآورید.

برای این کار کافیست برچسب‌ها را به فاصله منظم پشت پارچ یا لیوان بچسبانید. با استفاده از یک فوم ته صاف، رنگ سفید را به صورت برفکی روی شیشه بزنید به طوری که تا بالای برچسب ادامه یابد. برچسب‌ها را هنگامی که رنگ هنوز خیس است، بکنید تا بتوانید رنگ‌های اضافه‌ای را که به زیر آن نفوذ کرده، پاک کنید.

تزیین 

- با استفاده از ماژیک مخصوص دایره‌های زنجیره‌ای روی ظرف‌های ساده ‌ کشیده و از آن‌ها به عنوان جای لوازم‌التحریر استفاده کنید. به این ترتیب بدون تحمل هیچ هزینه‌ای ست وسایل رومیزی متنوع، هماهنگ و جدید خواهید داشت.

تزیین

- در جشن تولدها تصویر کارتونی عزیزان خود را روی بشقاب‌ها ترسیم و برای تزیین میز از آن‌ها استفاده کنید. با استفاده از استون اشتباه‌ها را پاک کنید. بهتر است غذا را در ظروف دیگری سرو کنید.

 تزیین

http://www.bhg.com

کد خبر 162937
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز