همشهری آنلاین: ثبت نام آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم) به کارشناسی ناپیوسته سال 91 که شهریورماه برگزار می شود، از 17 خرداد آغاز خواهد شد و تا 23 خردادماه ادامه می یابد.

آزمون

به گزارش  مهر، ثبت نام آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم) به کارشناسی ناپیوسته سال 91 در فرصت زمانی 17 تا 23 خرداد 91 انجام می گیرد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

دارا بودن‌ مدرک کاردانی (فوق دیپلم) و کاردانی پیوسته نظام‌ جدید که مدارک آنها مورد تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت و همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد و یا احراز شرایط فارغ‌التحصیلی تا پایان‌ شهریور سال 91 از جمله شرایط شرکت متقاضیان است.

شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام برای این گروه از داوطلبان از روز 8 خرداد بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد. همچنین داوطلبان می توانند از طریق نشریه پیک سنجش در روزهای 8 و 15 خرداد از جزئیات آزمون مطلع شوند.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 29 مرداد تا اول شهریور از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می شود و آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم) به کارشناسی ناپیوسته سال 91 روز پنجشنبه 2 شهریور 91 در صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

 

کد خبر 163525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز