سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ما توانسته ایم 30 هزار و 500 سهمیه خارج از نوبت برای دانشجویان قرار دهیم و این نشان می دهد که نظام به عمره جوانان اعتقاد دارد.

حج

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی در اولین همایش توجیهی - آموزشی دانشجویان متاهل و اساتید تک نفره داوطلب سفر حج استان تهران افزود: اگر در بین میلیون ها نفر اسم یک دانشجو در می آید دعوت است و تنها دعوت به معنای بهره مندی از سفر نیست بلکه باید خود را برای این سفر آماده کند.

حجت الاسلام قاضی عسگر - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این مراسم در جمع زوج های دانشجو و اساتید عمره گزار تهران گفت: سفری که پیش روی شماست مهم و تاثیرگزار است در روایات، عمره در اوج قله عبادات قرار دارد و اگر کسی بخواهد به همه دستاوردهای سفر دسترسی پیدا کند، نیاز به این است که از قبل اطلاع کافی داشته باشد، بداند کجا می رود و به دنبال چیست.

وی به پاسخگویی شبهات وهابیت در کتابخانه دیجیتالی حج اشاره کرد و گفت: وهابیت، ارتجاعی ترین تفکر را دارد، نمونه عملکرد آن طالبان است و جایی برای رشد ندارد. گاهی قالب تبلیغات خود را زیبا می کند، خود را گرفتار این کشمکش نکنید. بیش از 300 کتاب در کتابخانه دیجیتالی حج هست که پاسخگوی شبهات وهابیت است و فرهنگ تشیع را بیان می کند.

 

کد خبر 163532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز