یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تازه‌ترین نقاشی‌های وحید شریفیان با عنوان «گل‌های جنگ» از 25 فروردین‌ماه در گالری اعتماد رونمایی می‌شود.

نقاشی

به گزارش ایسنا، شریفیان در بخشی از یادداشت خود بر این مجموعه نوشته است: «شاید بگویند این رنگها با شرایط روز چه سازگاری دارد؟ یا اینکه هنرمند باید از محل و شرایطی که در آن است تاثیر بگیرد، می‌پرسم مگر هنرمند نمی‌تواند آرزو کند؟ حتی شاید جنگ را در زمان خوشی یا شادی را در زمان جنگ. می‌خواهم بگویم هنرمند لزوما دلیل ندارد راوی شرایط باشد، یا اصلا راوی باشد.

می‌توند خیال‌پرداز باشد. می‌تواند اکتیویست باشد یا حتی اکتیویست‌ها را مسخره کند با هنرش اگر با هوش و خلاقیت یا غریزه‌ای منحصر به فرد آمیخته باشد.»

او در ادامه این یادداشت آورده است: «رنگ‌های من گل آرزوهای من‌اند که رعد ناامنی پریشانشان می‌کند. توضیح این جمله رمانتیک این گونه است: اینجا کسی امنیت ندارد و عدم امنیت آدم را بی‌رحم می‌کند و ضربه‌پذیر از سویی. فیلترهایش را در پذیرش هم نوع بیشتر می‌کند.

سوء تفاهم‌ها بیشتر می‌شوند. همه اینها اما برای آزادی است در دست یافتن به آزادی اما مریض می‌شویم... گل‌های جنگ قصیده آرزوهایی است که با احترام و طی این مراسم تقدیم می‌شود به تباهی».

این نمایشگاه روز جمعه - 25 فروردین‌ماه - از ساعت 15 تا 20 افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا 30 فروردین‌ماه از این آثار به نشانی خیابان باهنر(نیاوران)، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان،(دوراهی سمت راست)، پلاک 4 دیدن کنند.

گالری روزهای دوشنبه تعطیل است.

 

کد خبر 165323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز