همشهری آنلاین: نمایشگاه گونتر اوکا؛ هنرمند آلمانی شهریور ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین نمایشگاه گونتر اوکا؛ هنرمند آلمانی که طبق توافق رایزنی آلمان و موزه هنرهای معاصر تهران قرار بود خرداد ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شود، به خاطر عدم فرصت برای تهیه کاتالوگ از سوی طرف آلمانی به شهریور ماه موکول شد.

ریتا توسان رایزن فرهنگی آلمان در دیدار با محمود شالویی؛ مدیر کل هنرهای تجسمی و رییس موزه هنرهای معاصر تهران درباره برگزاری نمایشگاه گونتر اوکا؛ هنرمند آلمانی در تهران گفت و گو کرد.

توسان در این دیدار گفت: به خاطر عدم فرصت کافی برای تهیه کاتالوگ نمایشگاه که ضرورت دارد همزمان با گشایش نمایشگاه منتشر شود و با توجه به نظر هنرمند نمایشگاه در پایان آگوست (شهریورماه) سال جاری برگزار شود.

وی افزود: در طول این مدت برنامه‌ریزی دقیقی می‌شود تا نمایشگاه جامع آثار گونتر اوکا برگزار شود و کاتالوگ نمایشگاه نیز همزمان با افتتاحیه ارائه شود.

محمود شالویی؛ مدیر کل هنرهای تجسمی و رییس موزه هنرهای معاصر تهران نیز گفت: طبق توافق قبلی که قرار بود نمایشگاه در خرداد ماه برگزار شود این نمایشگاه در برنامه‌های موزه قرار گرفت و تغییر زمان آن تغییراتی را در روند نمایشگاه‌های موزه ایجاد می‌‌کند.

در این دیدار پیشنهاد برگزاری نمایشگاه گونتر اوکا در اگوستمورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد که مذاکرات و توافقنامه نهایی آن در روزهای آتی انجام شود.

کد خبر 165676

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز