گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس در زمینه پیشگیری و جلوگیری از توزیع مواد محترقه خطرآفرین تاکنون مقادیر قابل توجهی از این مواد را ضبط کرده است.

سردار اسماعیل احمدی‌‏مقدم، در جمع خبرنگاران، افزود: اقدامات نیروی انتظامی در خصوص کنترل حوادث چهارشنبه آخر سال و توجه به مسایل فرهنگی در روزهای آینده شدیدتر می‌‏شود و هشدارهای لازم برای جلوگیری از وقوع حوادث به مردم ارایه خواهد شد.

احمدی‌‏مقدم، تصریح‌‏کرد: باید شرایطی ایجاد شود که برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال در چند ساعت مشخص برگزار شود و در روزهای قبل و بعد از آن درگیر چنین مسایلی نباشیم. به گفته وی، با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

همچنین باندهای شرور در این زمینه دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده می‌‏شوند.

فرمانده نیروی انتظامی، افزود: در سال گذشته مزیت برگزاری چهارشنبه آخر سال نسبت به سال قبل از آن بسیار بیشتر بود و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد برگزاری بهتر این مراسم و کاهش حوادث ناشی از آن باشیم.

وی، گفت: نباید جشن و شادی چهارشنبه آخر سال با خطر و مسائل غیراخلاقی همراه شود.

احمدی‌‏مقدم، با اشاره به اقدامات پلیس در ایام نوروز، گفت: امسال تعطیلات نوروز حدود 20 روز خواهد بود و پلیس همه نیروهای خود را برای خدمت‌‏رسانی به مردم در این ایام به کار گرفته و از نیروهای بسیج نیز کمک گرفته است.

کد خبر 16745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز