همشهری آنلاین: دانشگاه صنعتی امیر کبیر در دوره کارشناسی ارشد به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی)، مجموعه دوره های بین الملل و مدیریت اجرایی برای مهندسان ( MBE) دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش مهر، به اطلاع داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره تحصیلات تکمیلی، به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی)، مجموعه مدیریت اجرایی برای مهندسان(MBE) و دوره‌های بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستند، می‌رساند که این دانشگاه با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 9 صبح آزمون های ( آموزش الکترونیکی) و (مجموعه مدیریت اجرایی برای مهندسان(MBE)، را برگزار می کند و روزجمعه 12 خرداد 1391ساعت 9 صبح آزمون دوره‌های بین الملل در چهار منطقه گرمسار، بندرعباس، ماهشهر و تهران را برگزار خواهد کرد.

ثبت نام از روز دوشنبه 4اردیبهشت1391 آغاز شده و تا روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت سال جاری از طریق سایت دانشگاه انجام می‌شود، متقاضیان می توانند فیش ثبت نام، به مبلغ پانصد هزار ریال (معادل پنجاه هزار تومان) به حساب سیبا شماره 2177519001002 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی امیرکبیر واریز کنند، داوطلبان ملزم هستند که فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند.

مبالغ واریز شده به هیچ عنوان برگشت داده نمی شود و در صورتی که تعداد داوطلبان رشته‌ای به حد نصاب لازم نرسد، آزمون آن رشته برگزار نخواهد شد.

 کارت ورود به جلسه آزمون در تهران، فقط روز چهارشنبه 10خرداد از ساعت 9 تا 12 صبح و از ساعت 14 تا 16عصر توزیع می شود، همچنین کارت ورود به جلسه آزمون در شهرهای گرمسار، بندرعباس و بندر ماهشهر فقط روز آزمون یعنی پنج‌شنبه 11 خرداد 1390 از ساعت 7 تا 9 صبح توزیع خواهد شد.

آزمون مجازی، پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 9 صبح برگزار می شود ، بنابراین تمام داوطلبان می توانند درصـورت لـزوم و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه به آدرس الکترونیکیvu.aut.ac.irمراجعه کنند

کد خبر 168355

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز