همشهری آنلاین: مدیر کل امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد از راه‌اندازی سامانه اینترنتی درخواست ریزنمرات فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی تا مهر ماه سال 91 خبر داد.

اینترنت

علیرضا صامت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرایند صدور ریزنمرات فارغ‌التحصیلان در واحدهای دانشگاه، اظهارکرد: در شرایط فعلی ریز نمرات پس از مراجعه حضوری فارغ‌التحصیل به واحد دانشگاهی، تایید مسوولان مربوطه و همچنین با صرف هزینه و زمان طولانی صادر می‌شود.

وی افزود: در حالی که به منظور تسهیل در کار فارغ التحصیلان "سامانه اینترنتی درخواست ریزنمرات" طراحی شده است که با هزینه بسیار کم و طی 2 تا 3 روز، ریز نمرات آماده می‌شود.

مدیر کل امور فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نحوه دریافت ریز نمرات، گفت: فارغ التحصیلان با مراجعه به سایت سامانه اینترنتی درخواست ریز نمرات با پرداخت هزینه از طریق کارت‌های عضو شتاب و ثبت کامل مشخصات می‌توانند پس از گذشت 2 تا 3 روز ریزنمرات خود را از طریق پست دریافت کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 40 هزار ریزنمرات صادر شده است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با راه‌اندازی سامانه اینترنتی ریزنمرات روزانه حداقل 200 درخواست داشته باشیم.

صامت با تاکید بر اینکه سامانه اینترنتی درخواست ریزنمرات ویژه فارغ‌التحصیلانی است که می خواهند مدارکشان ترجمه رسمی شود، گفت: سایر فارغ التحصیلان با مراجعه به واحد دانشگاهی مربوط باید نسبت به دریافت ریزنمرات اقدام کنند.

کد خبر 169822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز