مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران از راه‌اندازی مجتمع‌های شهربانو تا پایان سال ۹۱ در مناطق ۲۲ گانه خبر داد و گفت: در حال حاضر مجتمع‌های شهربانو در ده منطقه دایر است و تا پایان سال‌جاری در دیگر مناطق راه اندازی می‌شود.

به گزارش تهران سما، محمد هادی ایازی در جشن همراز یاس که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری، توجه‌ ویژه‌ای به مسائل بانوان و زمینه سازی برای افزایش مشارکت آنها در عرصه‌های اجتماعی شده است گفت : در حال حاضر سه بوستان بانوان و 12 مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی شهربانو در مناطق خدمات قابل توجهی را به این قشر ارائه می‌دهند و شهرداری تهران برنامه‌ها و سیاست‌های کارشناسی شده‌ای برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بانوان دارد.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به عملکرد شهرداری تهران در حوزه عفاف و حجاب تصریح کرد: مدیریت فرهنگی شهر منشا اقدامات خوبی در حوزه عفاف و حجاب و نشر فرهنگ امر به معروف بوده ‌است و به مسئله حجاب و عفاف از طریق فعالیت هایی همچون تبلیغات محیطی درشهر تا اجرای برنامه های فرهنگی در این زمینه فعالیت کرده است. زنان شاغل در شهرداری نیز همچون ما این دغدغه را داشته و به طور جدی به این موضوع می پردازند.

براساس این گزارش،جشن‌" همراز یاس" با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران ، زهرا مشیر مشاور شهردار در امور بانوان و معصومه آباد عضو شورای شهر تهران در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

کد خبر 170072

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز