شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با سیاست دانشگاه برای ایجاد واحد‌های تک جنسیتی، گفت: اگر روسای واحد‌های دانشگاه در این رابطه تصمیماتی داشته باشند حتما آنها را تشویق می‌کنیم.

فرهاد دانشجو در گفت‌وگو با ایسنا،‌با بیان اینکه در زمینه ایجاد واحد‌های تک جنسیتی در دانشگاه آزاد اگر رییس واحدی این تصمیم را اتخاد کند حتما وی را تشویق می‌کنیم، اظهار کرد: ولی دو مسئله در این زمینه مطرح است به عبارت دیگر واحدهای دانشگاهی باید به صورت تک‌جنسیتی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام کنند.

وی افزود: در واقع باید حق انتخاب برای مردم فراهم باشد و کسی که تمایل دارد در یک واحد دانشگاهی تک جنسیتی تحصیل کند این شرایط برای وی امکان‌پذیر باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال بستن سیستم‌های موجود واحدهای دانشگاهی نیستیم، خاطر نشان کرد: در واقع به دنبال اصلاح و ارتقای این سیستم هستیم که در این زمینه نیز بیشترین مشکل مربوط به بخش ارتقای شناخت و معرفت دانشجویان و دانشگاهیان است.

دانشجو با تاکید بر اینکه باید فضایی فراهم شود که شناخت اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان نسبت به اسلام، میهن دوستی، قانون و ولایت بیشتر شود، تصریح کرد: در این صورت مطمئنا خود افراد انتخاب بهتری خواهند داشت.

رییس دانشگاه آزاد در خاتمه با تاکید بر تقویت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در واحدهای دانشگاه آزاد، گفت: به همین منظور واحد علوم تحقیقات طی دو هفته اخیر 6 کرسی آزاداندیشی برگزار کرده که این تعداد با برگزاری این دسته از کرسی‌ها در طی چهار سال گذشته برابری می‌کند.

کد خبر 170090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز