یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی رئیس جدید منطقه 9 دانشگاه آزاد را معرفی کرد و عضو بازنشسته هیئت علمی دانشگاه فروسی مشهد جایگزین علی عباسپور تهرانی فرد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آیت الله معصومی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد، محمد صادق مهدوی معاون هماهنگی دانشگاه و رؤسای واحدهای منطقه در یکصد و هفتمین نشست منطقه 9 دانشگاه‌ آزاداسلامی در واحد تربت جام برگزار شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد ضمن تقدیر از خدمات و فعالیتهای علی عباسپور تهرانی فرد از وی به عنوان یکی از چهره‌های فعال در عرصه فعالیتهای دانشگاهی یاد کرد و با قرائت لوح تقدیر ریاست دانشگاه‌آزاد اسلامی از وی قدردانی کرد.

در این جلسه، اصغریان رئیس جدید منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور بیشتر و مستمر در منطقه برای پیگیری امور، توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفیت آموزشی، تشکیل اتاق فکر فرهنگی در منطقه با حضور نخبگان و چهره‌های فعال در حوزه فرهنگی، راهکارهای مطلوب برای پیاده سازی ارزشهای اسلامی و غیره را از برنامه‌ها و سیاست‌های کلی خویش برشمرد .

علی عباسپور تهرانی فرد پیش از این 15 سال ریاست منطقه 9 دانشگاه آزاد را برعهده داشت. رجب اصغریان قنادیزدی عضو بازنشسته هیئت علمی دانشگاه فروسی مشهد است.

کد خبر 170186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز