همشهری آنلاین: مسابقه بازی‌های کوچک در قالب بخش اصلی دومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار می‌شود.

بازی رایانه ای

به گزارش ایلنا،مسابقه بازی‌های رایانه‌ای کوچک یکی از بخش‌های اصلی مسابقه ملی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران است.

در این بخش متقاضیان بازی‌های به اصطلاح کوچک یا ایندی که امروزبه عنوان بازی‌هایی بدیع و درعین حال پرطرفداردرمیان علاقمندان شناخته می‌شود به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای، محدودیتی برای ارائه بازی از سوی بازی سازان در این بخش وجود ندارد، اما بازی‌های متقاضی نباید پیش‌تر در دوره قبلی این رویداد فرهنگی شرکت کرده باشند.

بازی‌های متقاضی حضور در این بخش اگر در مرحله بازی کردن (Playable) باشند می‌توانند حضور یابند و کامل بودن این آثار الزامی نیست.

بازی حتما باید ایرانی بوده و توسط شرکت ایرانی تولید شده باشد، ارائه هرگونه mod یا سایر موارد غیر قابل قبول است.

ثبت‌نام در جشنواره، فقط توسط تولید‌کننده بازی امکان‌پذیر است و تولیدکننده برای ثبت‌نام باید برگه درخواست ثبت‌نام را تکمیل و تا زمان اعلام‌شده به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

متقاضیان شرکت در مسابقه باید تا زمان تعیین شده محصول خود را بر روی CD یا DVD به صورت تست شده و سالم درسه نسخه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نحوه تولید محصول و ریز فعالیت‌ها باید ارسال شود و در صورتی که در برنامه نویسی، گرافیک، صدا و موسیقی، دیزاین بازی از میان افزار یا منابع آماده یا سورس باز که توسط خود تیم تولید‌کننده تولید نشده باشد، استفاده شود،باید به صورت جزء به جزء و کامل اشاره شود.

عدم رعایت این موضوع باعث حذف کامل امتیاز مربوط به آن بخش می‌شود.

محصول مورد نظر باید دارای نصب سریع و آسان (مانند کلیه بازی‌های موجود در بازار) باشد و در صورتی که نصب و اجرای بازی نیازمند طی مراحل خاصی است، باید این پیش نیاز‌ها همراه محصول و راهنمای نصب ارسال شوند.

بدیهی است امکان حضور سازنده جهت نصب و اجرای بازی و یا اجرای بازی بر روی یک کامپیو‌تر خاص منتفی بوده و در صورتی که تیم داوری به هر دلیل قادر به نصب و اجرای بازی نباشد، محصول مورد نظر از بخش مسابقه حذف خواهد شد.

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران از ۶ تا ۱۰ تیرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

کد خبر 170191

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز