دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ جزئیات تصادف مرگبار شامگاه یکشنبه در اتوبان یادگار امام را تشریح کرد.

فرانسه

مهر نوشت: سرهنگ سعید اسماعیلی گفت: این حادثه ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته در مسیر شمال به جنوب اتوبان یادگار امام حوالی بلوار مرزداران رخ داد که در جریان آن چهارتن مجروح و دو تن دیگر کشته شدند. در این تصادف یکدستگاه تریلر ولوو ابتدا با یکددستگاه پراید تصادف کرد که در جریان آن راننده و سرنشین پراید مجروح شدند.

وی افزود: تریلر همچنان به مسیر خود ادامه داد و با دو دستگاه پراید دیگر برخورد کرد که باعث مجروح شدن راننده‌های آنها شد. تریلر سپس از مسیر اصلی منحرف شد و با گاردیل وسط اتوبان برخورد کرد. در این هنگام ناگهان اتاقک کمپرسی تریلی جدا شد و بر روی یکدستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین سقوط کرد. در این حادثه دو سرنشین موتور به نام های احمد و مهرداد جان خود را از دست دادند. مجروحان حادثه نیز توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شدند.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: کارشناسان تصادفات پلیس پس از بررسی محل حادثه، راننده کامیون وولو را به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه مقصر تشخیص داده و کروکی آن توسط کارشناسان تصادفات پلیس بزرگراه تنظیم و برای سیر مراحل قانونی به کلانتری 118 ستارخان تحویل دادند.

کد خبر 170473
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز