سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی سال 91، تا 27 اردیبهشت ماه تمدید شد.

 

به گزارش ایسنا، به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن‌دسته از داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی سال 91، مهلت ثبت نام تا چهارشنبه تمدید شد.

بر این اساس با همکاری شرکت پست ترتیبی اتخاذ شده که در روزهای سه شنبه 26 اردیبهشت 91 و چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 منحصرا در باجه‌های مرکزی شهرستان‌های مختلف کشور از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 هر یک از روزهای مذکور، نسبت به توزیع مدارک ثبت نام اینترنتی اقدام شود.

در شهرستان تهران نیز از ساعت 8 صبح سه‌شنبه 26 اردیبهشت تا ساعت 19 روز چهارشنبه 27 اردیبهشت منحصرا در مناطق پستی 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 نسبت به توزیع مدارک ثبت نام اینترنتی داوطلبان متقاضی ثبت نام اقدام شود.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون مذکور که کارت اعتباری ثبت‌نام اینترنتی را تا 27 اردیبهشت 91 دریافت می‌کنند،می‌توانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه 27 اردیبهشت با مراجعه به نشانی پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org، نسبت به ثبت نام اینترنتی در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نموده‌اند، می‌توانند به منظور اطمینان از اطلاعات ثبت‌نامی خود به سیستم ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی که حداکثر تا 29 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد، مراجعه و پس از مشاهده اطلاعات ثبت نامی، در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات بر اساس دستور العمل مندرج در سایت اقدام کنند و از هرگونه اقدام دیگری اکیدا خودداری نمایند،‌که به هیچ عنوان به درخواست آنان عمل نخواهد شد.

کد خبر 170583

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز