یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اداره حجم سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: هم‌اکنون حدود ۵۰ مجسمه شهری در حال ساخت داریم که به مرور در نقاط مختلف شهر تهران نصب می‌شود.

مجسمه

به گزارش فارس، سیدمجتبی موسوی رئیس اداره حجم سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره روند نصب آثار منتخب دوسالانه‌های اول و دوم مجسمه‌های شهری گفت:‌ از اولین دوسالانه مجسمه‌های شهری 48 اثر و از دومین دوسالانه 50 اثر انتخاب شده بود که همه این‌ها یا نصب شده است یا در حال ساخته شدن در اندازه شهری است و به زودی نصب می‌شوند.

وی با بیان این که با هنرمندان این آثار قرارداد همکاری بسته شده است گفت: هم‌اکنون حدود 50 مجسمه در حال اجرا داریم و حدود 50 هنرمند نیز با سازمان قرارداد همکاری دارند که آثارشان را آماده نصب کنند.

وی درباره اثر برگزیده اولین دوسالانه مجسمه‌های شهری از بیژن غنچه‌پور که هنوز به مرحله نصب نرسیده است گفت:‌ این اثر با عنوان «بنشین لب جوی و گذر عمر ببین» به عنوان برگزیده اولین دوسالانه مجسمه‌های شهری انتخاب شده بود که اثری است ملهم از نگارگری ایرانی و به شهرداری منطقه 6 تهران معرفی کردیم تا با انعقاد قرارداد همکاری،‌این اثر را برای این منطقه آماده نصب کند، ولی روند کند سیستم اداری باعث شد که قرارداد ایشان با تاخیر انجام شود و اکنون پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن این پروژه صورت گرفته است.

 

کد خبر 172141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز