مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیش فروش دومین خودرو با نشان ایرانی به نام رانا ازامروز هشتم خرداد ماه در تمامی نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور آغاز شد.

ایسنا نوشت: عبدالله بابایی - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، با اعلام خبر بالا گفت: خودرو رانا با آمیزه ای از هنر و صنعت ایرانی، با قیمت کم‌تر از 15 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

وی به شرایط ویژه پیش فروش خودرو رانا اشاره و اظهار کرد: متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 10 میلیون تومان نسبت به ثبت نام خودرو رانا در نمایندگی های مجاز اقدام کنند.

او تاکید کرد: موعد تحویل خودرو رانا به انتخاب مشتری از مهرتا آذر ماه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

بابایی مهم‌ترین شرایط پیش فروش خودرو رانا را سود مشارکت 20درصد و حداقل سود تعیین شده 17 درصد عنوان کرد.

وی مزایای خودرو رانا را توسعه یک پلت‌فرم جدید برای ایران خودرو در توسعه صادرات، دست‌یابی به استاندارد ایمنی سه ستاره و استاندارد آلایندگی یورو 4 و 5 و مجهز به کیسه هوای سرنشین و راننده و ترمز ضد قفل عنوان و اظهار کرد: این خودرو در جهت عرضه در بازار داخلی و بین‌المللی درکلاس ابعادی C و به صورت چهار در سدان صندوق‌دار تولید می شود.

او با اشاره به این‌که رانا دوست‌دار محیط زیست است، یادآورشد: برنامه تولید رانا در سال جاری 50 هزار دستگاه است که این میزان تا سقف 200 هزار دستگاه در سال قابل افزایش است.

گفتنی است، پیش فروش خودروی رانا از هشتم تا نوزدهم خرداد ماه سال جاری در نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو صورت می‌گیرد.

کد خبر 172295
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز