همشهری آنلاین: مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس گفت: شبکه کارآفرینی کشور تمام ابزار و بخش های لازم در شکل گیری فرایند کارآفرینی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

همایون امیراحمدی در گفتگو با مهر با اشاره به افتتاح اولین شبکه کارآفرینی کشور "پیک کارآفرینی" در دانشگاه تربیت مدرس گفت: این شبکه به قصد ایجاد بستری مناسب جهت شکل‏‌گیری و رشد فعالیت‏‌های کارآفرینانه توسط دانشجویان و اساتید، با استفاده از رویکرد شبکه‏‌های اجتماعی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این شبکه علاوه بر ایجاد تیم‏های متخصص و جذب سرمایه‏‌گذاران جهت ایجاد و توسعه کارآفرینی، به رشد پژوهش‏های کاربردی توسط دانشجویان و اساتید و نزدیک کردن صنعت به دانشگاه کمک شایان توجهی خواهد کرد. همچنین دانشجویان می‏توانند از فرصت‏‌های شغلی مورد نیاز سازمان‏ها و شرکت‏ها با ورود به این شبکه بهره‏‌مند شوند.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس یادآورشد: شبکه نیازمندی‏‌های دانشجویی(دومین شبکه پیک کارآفرین)، با هدف ایجاد یک شبکه بین دانشگاهی جهت پوشش دادن نیازهای دانشجویان طراحی و ایجاد شده است.این شبکه، فضای تبلیغاتی مناسبی را برای دانشجویان و نیز شرکت‏ها، به جهت ارائه درخواست‏ها و نیز رفع نیازهای خود بوجود می‏آورد.

وی بابیان اینکه وظیفه شبکه کارآفرینی رشد شرکت و هسته‌های کارآفرینی در کشور است، خاطر نشان کرد: این شبکه تمام ابزار و بخش های لازم در شکل گیری فرایند کارآفرینی را برای دانشجویان ایجاد می‌کند، اکنون با بانک‌ها، سرمایه گذاران و مسئولان صندوق های مالی درحال رایزنی هستیم تا این شبکه را وارد سیستم خود کنند.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس افزود: شرکت هایی بودند که با مراجعه به مرکز کار آفرینی دانشگاه خواستار ارایه دانش برای تولید محصول مورد نظر خود را داشتند که درخواست آنان در شبکه مطرح شده و بهترین گزینه از افرادی که دانش تولید محصول مذکور را دارند به این شرکت‌ها معرفی می شود که این مساله هم به نفع دانشجویان، اساتید و هم شرکت ها است.

وی ادامه داد: علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و بهره مندی از این شبکه می توانند به سایت شبکه به آدرس www.Pkarafarin.com مراجعه کنند و استفاده از این شبکه برای کلیه کاربران کاملا رایگان است.

کد خبر 172303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز