سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل تلخ و ناامیدکننده، قابل پیش‌بینی بود که مصطفی دنیزلی برای فصل دوازدهم لیگ برتر یک تحول اساسی در پرسپولیس به وجود بیاورد.

محمد رویانیان، مدیرعامل این باشگاه هم چند روز پیش اعلام کرده بود که بیش از 60درصد ترکیب پرسپولیس برای فصل بعد تغییر خواهد کرد و سفر مدیرعامل پرسپولیس به ترکیه بهترین فرصت برای او بود تا جلسه‌ای با دنیزلی برگزار کرده و فهرست بازیکنانی را که این مربی نمی‌خواهد از او دریافت کند.

حالا همه بازیکنان پرسپولیس تکلیف خود را برای فصل آینده می‌دانند و دنیزلی از تیم سال قبل فقط 10بازیکن را می‌خواهد. روز گذشته سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: بنا بر اعلام دنیزلی به این باشگاه، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی‌عسگری، امیرحسین فشنگچی، رضا نورمحمدی، هادی نوروزی، مهرداد پولادی و ایمون زاید 10بازیکنی هستند که برای سال آینده مورد تایید کادر فنی قرار گرفته و حالا مسئولان پرسپولیس باید برای تمدید قرارداد باب مذاکره با این نفرات را آغاز کند.

طبق این لیست 17بازیکن پرسپولیس باید از این تیم جدا شوند و فصل بعد آودوکیچ، میثاق معمارزاده، ‌حسین هوشیار، مسعود داستانی، محمد نصرتی، ممدوتال، ابراهیم شکوری، شیث رضایی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، مهرداد اولادی، جواد کاظمیان، وحید هاشمیان، روح‌الله سیف‌اللهی، حسین بادامکی، مازیار زارع و سامان آقازمانی در این تیم حضور نخواهند داشت. این در حالی است که گفته می‌شود وضعیت چند بازیکن جوان پرسپولیس مثل حسین کنعانی و سعید قدمی هم مبهم است. قرار است دنیزلی 3 روز قبل از شروع تمرینات پرسپولیس به تهران بیاید تا در مورد برخی نکات مبهم تصمیم‌گیری کند.

واکنش بازیکنان

روز گذشته برخی از بازیکنان پرسپولیس که دیگر فصل بعد جایی در این تیم ندارند، نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. حسین بادامکی یکی از بازیکنان باسابقه پرسپولیس می‌گوید: «از اواسط فصل دائم می‌گفتند یک سری بازیکنان در لیست مازاد هستند و با آبروی ما بازی ‌کردند. به هر حال هر آمدنی، رفتنی دارد ولی وجدان من راحت است که با تمام وجود کار کردم. قبل از اینکه دنیزلی این لیست را اعلام کند، قصد جدایی از پرسپولیس را داشتم و الان هم بازیکن آزادم و به 3پیشنهاد تیم‌های دیگر فکر می‌کنم».

مهرداد اولادی هم از اینکه دیگر در پرسپولیس نیست ناراحت است و می‌گوید: «آقایان فراموش نکنید پارسال چه پیشنهادهایی داشتم و به خاطر قلبم پرسپولیس را انتخاب کردم. حتی در پاره‌ای از اوقات در فصل گذشته با هزینه خودم به فیزیوتراپی می‌رفتم.»

او ادامه می‌دهد: «متاسفانه مصدومیت‌های پی‌درپی اجازه نداد برای پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام دهم به همین دلیل دنیزلی صلاح دانست در لیست سال بعدش نباشم. متاسفانه در فوتبال ما هیچ نگاهی به مصدومان نمی‌شود». ابراهیم شکوری، مدافع چپ پای پرسپولیس هم می‌گوید: «من یک‌سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و سعی می‌کنم تا چند روز آینده با باشگاه صحبت کنم. اگر مرا نخواهند قطعا باید در قبال تعهدات خود درباره قراردادم که یک سال دیگر اعتبار دارد، جامه عمل بپوشانند. البته امکان دارد لیستی که دنیزلی داده، منظورش بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند نباشد به همین دلیل تا زمانی که به صورت مستقیم با مسئولان پرسپولیس حرف نزنم، نمی‌توانم اظهارنظر نهایی داشته باشم».

علیرضا محمد مدافع راست پرسپولیس هم می‌گوید: «با توجه به حرف‌هایی که با دنیزلی زدم امکان دارد که همچنان در پرسپولیس به فعالیتم ادامه دهم. باید با شخص دنیزلی صحبت ‌کنم». مجتبی شیری، دیگر مدافع پرسپولیس هم این جمله را به زبان می‌آورد: «فقط از این ناراحتم که بعد از 6‌سال باید از پرسپولیس جدا شوم. آقای رویانیان به من گفت که عملکردت در فصل گذشته خوب بوده ولی حالا که در فهرست دنیزلی نیستم فکر می‌کنم که تصمیم باشگاه برای کنار گذاشتن من دوپهلو بوده است».

جواد کاظمیان هم می‌گوید: «در فصلی که گذشت 6 گل زدم، 5 پاس گل دادم و 5 پنالتی گرفتم. فکر می‌کنم با توجه به تعداد دقایقی که بازی کردم، آمارم از مهاجمان دیگر پرسپولیس بهتر بود. مطمئن باشید در یک تیم دیگر به دنیزلی ثابت خواهم کرد که در مورد من اشتباه کرده است».مطمئنا اعلام فهرست بازیکنان مورد نظر دنیزلی و آنهایی که باید از این تیم جدا شوند، در روزهای آینده حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود خواهد آورد.

کد خبر 172514
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز